Οι πρώτες εντυπώσεις μας, λοιπόν, ήταν θετικές για το νέο πείραμα της Kawasaki, η οποία, βασιζόμενη στην επιτυχία του Ninja 250R στοιχηματίζει πλέον στην έκδοση των 300 κ.εκ.. Το Ninja 300R είναι βελτιωμένο στα σημεία, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ο κινητήρας των 296 κ.εκ. είναι ισχυρότερος και διαθέτει υψηλότερα αποθέματα ροπής, κάτι που γίνεται αντιληπτό σε όλο σχεδόν το φάσμα λειτουργίας του. Επιπλέον, το πλαίσιο ενισχύθηκε για να είναι περισσότερο άκαμπτο, ενώ οι άνθρωποι της Kawasaki φαίνεται πως δεν άφησαν τίποτε που να θυμίζει το Ninja 250R.
Η αισθητική του είναι σαφώς πιο sport. Παρά το γεγονός ότι το Ninja 300R παραμένει πρακτικό, η αισθητική του δε δείχνει κάτι τέτοιο. Η μάσκα ήρθε ακόμη πιο κοντά στα αισθητικά πρότυπα του ZX-6R, οι γραμμές είναι σαφώς πιο αιχμηρές και το όλο αποτέλεσμα θυμίζει μεγαλύτερου κυβισμού sport μοτοσικλέτα. Προσωπικά, λάτρεψα μια λεπτομέρεια: το νέο πλαίσιο διαθέτει ελαστικές βάσεις για τον κινητήρα, με αποτέλεσμα τη μείωση των κραδασμών. Χάρη σε αυτό το γεγονός, οι σχεδιαστές είχαν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τα επενδυμένα με λάστιχο μαρσπιέ του Ninja με νέα, μεταλλικά, όπως ακριβώς στα μεγάλου κυβισμού supersport.
Και αυτή είναι μια μόνο από τις λίγες λεπτομέρειες που καθιστούν το νέο 300R ανώτερο. Η σέλα του αναβάτη έγινε στενότερη, του συνεπιβάτη πιο επίπεδη, το τελικό της εξάτμισης είναι πιο… απειλητικό, ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος (και κατά 25% πιο μαλακός) και ο σχεδιασμός του ψυγείου στέλνει το ζεστό αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Και τα περισσότερα από αυτά καταφέρνουν να φύγουν από τα χαρτιά και να παίξουν σημαντικό ρόλο στο δρόμο, όπως διαπιστώσαμε κι οι ίδιοι.
Ξεκινώντας τη διαδρομή από το κέντρο της Φρανκφούρτης, είχαμε την ευκαιρία να δούμε την πρακτική πλευρά της μοτοσικλέτας. Η δύναμη και η ροπή κάνουν την εμφάνισή τους από χαμηλά και ο χειρισμός του σε συνθήκες κίνησης είναι εύκολος. Οι αντιδράσεις του γκαζιού είναι φιλικές, αλλά δε θα απογοητεύσουν σε πιο έντονη οδήγηση, ενώ τα φρένα είναι ισχυρά και προοδευτικά. Επιπλέον, οι αναρτήσεις, αν και σχεδιασμένες για sport οδήγηση, δεν ενόχλησαν ιδιαίτερα ούτε καν σε πλακόστρωτα σημεία.
Έξω από την πόλη, η εικόνα του Ninja 300R βελτιώνεται περισσότερο. Κουμπώνοντας την τέταρτη σχέση, το sport προσωπείο του Ninja βγαίνει ολοκληρωτικά στο προσκήνιο. Παραμένοντας ελαφρύ, μπορεί να στρίψει με τη σκέψη και θα αργήσει να παραπονεθεί κάτω από πίεση. Το διαπιστώσαμε με ευχαρίστηση σε ορεινή διαδρομή και η εικόνα ολοκληρώθηκε στην Autobahn. Εκεί, το Kawasaki έδειξε τα δόντια του, επιτυγχάνοντας τελική που άγγιζε (ή και ξεπερνούσε στους πιο μικρόσωμους από εμένα αναβάτες) τα 180 χλμ./ώρα.
Αυτές ήταν οι πρώτες εντυπώσεις μας από το νέο Kawasaki Ninja 300R, στην παρουσίασή του στη Φρανκφούρτη. Για περισσότερες πληροφορίες μείνετε συντονισμένοι!
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr