Βγάλτε από το μυαλό σας σπριντ, κατοστάρια και παγκόσμια ρεκόρ. Το Sprinter 125i αποτελεί έναν δρομέα μέσων αποστάσεων, ο οποίος, όμως, μπορεί να προσαρμόσει σε μια ευρεία γκάμα το ρυθμό του.
Βολεμένος πάνω στην άνετη για την κατηγορία σέλα του, ο αναβάτης θα διαπιστώσει πως σκοπός του παπιού δεν είναι τόσο οι γρήγορες εκκινήσεις και οι άμεσες επιταχύνσεις. Η φιλοσοφία του Sprinter για την καθημερινή κίνηση είναι πιο ομοιογενής και χαλαρή. Ο κινητήρας έχει την απαραίτητη δύναμη από χαμηλά και, χάρη στο γεγονός ότι και η μετάδοση δεν είναι πολύ κοντή, μπορεί να διατηρηθεί και ψηλά, σε εξορμήσεις εκτός πόλης. Εκεί, βέβαια, λείπει η προστασία από τον αέρα, ωστόσο, το παπί της Daytona αποδεικνύεται αρκετά σταθερό.
Λαβή για παράπονα, όμως, θα δώσουν οι κραδασμοί και οι τριγμοί στα πλαστικά που παρατηρούνται έντονα στις μεγάλες ταχύτητες.
Το Sprinter, όμως, δεν πτοείται, γνωρίζοντας πως στο φυσικό του περιβάλλον – εκεί που οι δρόμοι είναι στενοί και συχνά απροσπέλαστοι από άλλα οχήματα – προσφέρει πολλά περισσότερα. Ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, θα κινηθεί γρήγορα και με ευελιξία. Ελαφρύ, με επιδόσεις και συμπεριφορά που επιτρέπουν έναν βαθμό πίεσης από πλευράς αναβάτη, το Sprinter δε χρειάζεται sport συμπεριφορά για να κάνει τη δουλειά του. Θα σε πάει στον προορισμό σου γρήγορα και με ασφάλεια – δε θα σου κάνει τη χάρη, όμως, να εξαφανιστείς πρώτος στο φανάρι ή να στρίψεις τόσο που να νομίζεις ότι οδηγείς μοτοσικλετάκι.
Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Το παπί της Daytona προσφέρει πρακτικότητα, οικονομία και αδιαπραγμάτευτη άνεση για δύο άτομα. Το βασικό μελανό σημείο στην περίπτωση του δικάβαλου, είναι η ευκολία με την οποία θα βρει στην άσφαλτο το κεντρικό σταντ, σε μεγάλες κλίσεις ή κατέβασμα πεζοδρομίων.



EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Test μπουφάν IXON Eddas: Έχει πάνω, την μάνα του και τον πατέρα του
Ταξινομήσεις παπιών Νοεμβρίου: 297 στο σύνολο με μάχη Daytona – Yamaha για την κορυφή
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Τα 30 μοντέλα που κράτησαν το 61% της αγοράς
Τέλος στην πλήρη απαγόρευση: Η Ε.Ε. επιτρέπει τελικά τους θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Στις 1.126 μονάδες η αγορά – Το Top 10 των μοντέλων
Ταξινομήσεις scooter Νοεμβρίου: Piaggio πρώτη, Honda κοντά στην κορυφή και ακολουθεί SYM με Yamaha
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου ανά μάρκα – Top 10
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.