+: Διάρκεια κινητήρα, πίσω φρένο
-: Χαμηλό κεντρικό σταντ
Στους αθλητές (ειδικά στους δρομείς μέσω αποστάσεων που μας απασχολούν εδώ) η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο. Το τι θα φάνε, αλλά και το πώς θα το φάνε επηρεάζει σημαντικά τις επιδόσεις τους και μπορεί να αποτελέσει αυτή τη μικρή διαφορά που θα φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα. Όπως ακριβώς συμβαίνει και στο δρομέα της Daytona, το Sprinter.
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η βενζίνη που αποτελεί την αποκλειστική διατροφή του Sprinter καταναλωνόταν μέσω του καρμπιρατέρ. Πρόσφατα, όμως, η διατροφή του παπιού της Daytona άλλαξε, χάρη στην προσθήκη του συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού. Και, όπως το νέο Sprinter 125i λατρεύει να αποδεικνύει, αυτή η αλλαγή στις συνήθειες διατροφής του έφερε θετικά αποτελέσματα και οι επιδόσεις (καθώς και άλλοι παράγοντες) αυξήθηκαν, κάνοντας τη διαφορά!
Αναλυτικότερα, το 125i δεν διαφοροποιήθηκε καθόλου από τη γνωστή μας έκδοση του Sprinter, παρά μόνο στον κινητήρα. Αυτός είναι ολοκαίνουργιος και εξελιγμένος. Είναι ισχυρότερος από αυτόν της προηγούμενης έκδοσης (η οποία εξακολουθεί να διατίθεται, στα 125 και 50 κ.εκ.) και, φυσικά, πιο οικολογικός και οικονομικός σε κατανάλωση. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι εξελιγμένο, ενώ δε λείπουν και ο αισθητήρας οξυγόνου και ο τριοδικός καταλύτης.
Και κάπου εκεί εξαντλούνται οι αλλαγές. Οι υπεύθυνοι δε θέλησαν να αλλάξουν άλλα πράγματα πάνω στο Sprinter. Άλλωστε, η συνταγή του είναι επιτυχημένη, ενώ και ο περιφερειακός εξοπλισμός δεν είναι καθόλου αμελητέος. Αν, μάλιστα, λάβει κανείς υπόψη του ότι – στην περίπτωση του 125i – πρόκειται για το φτηνότερο ψεκαστό παπί στην κατηγορία, εύκολα καταλαβαίνει ότι δεν υπήρχε λόγος για την αύξηση του κόστους παραγωγής και, επομένως, απόκτησης του παπιού.
Μήπως ξεχάσαμε την πραγματική έννοια της μοτοσυκλέτας;
Γυναίκες και μοτοσυκλέτα: Αταίριαστος συνδυασμός;
Τηλεφώνημα στο κράνος: «σε 5 λεπτά είμαι εκεί» ή λύνεις το κυπριακό;
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXON Fresh: Ελαφρύ & δροσερό με την ποιότητα IXON
Daytona Mista 150: Με Cornering Light και κινητήρα που αποδίδει 16,5 ίππους
EMOOV JSM1: 130χλμ/ω τελική και γρήγορη φόρτιση
125cc scooter με επίπεδο πάτωμα και 16άρη τροχό εμπρός
Και όμως! Δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
Yamaha Tricity 125 2025: Νέος σχεδιασμός και σύστημα πέδησης UBS
Ενδοεπικοινωνία, φως κινδύνου και λοιπά gadget ή τελείως «γυμνό» κράνος;
Διέρρευσαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Z1100
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr