+: Διάρκεια κινητήρα, πίσω φρένο
-: Χαμηλό κεντρικό σταντ
Στους αθλητές (ειδικά στους δρομείς μέσω αποστάσεων που μας απασχολούν εδώ) η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο. Το τι θα φάνε, αλλά και το πώς θα το φάνε επηρεάζει σημαντικά τις επιδόσεις τους και μπορεί να αποτελέσει αυτή τη μικρή διαφορά που θα φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα. Όπως ακριβώς συμβαίνει και στο δρομέα της Daytona, το Sprinter.
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η βενζίνη που αποτελεί την αποκλειστική διατροφή του Sprinter καταναλωνόταν μέσω του καρμπιρατέρ. Πρόσφατα, όμως, η διατροφή του παπιού της Daytona άλλαξε, χάρη στην προσθήκη του συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού. Και, όπως το νέο Sprinter 125i λατρεύει να αποδεικνύει, αυτή η αλλαγή στις συνήθειες διατροφής του έφερε θετικά αποτελέσματα και οι επιδόσεις (καθώς και άλλοι παράγοντες) αυξήθηκαν, κάνοντας τη διαφορά!
Αναλυτικότερα, το 125i δεν διαφοροποιήθηκε καθόλου από τη γνωστή μας έκδοση του Sprinter, παρά μόνο στον κινητήρα. Αυτός είναι ολοκαίνουργιος και εξελιγμένος. Είναι ισχυρότερος από αυτόν της προηγούμενης έκδοσης (η οποία εξακολουθεί να διατίθεται, στα 125 και 50 κ.εκ.) και, φυσικά, πιο οικολογικός και οικονομικός σε κατανάλωση. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι εξελιγμένο, ενώ δε λείπουν και ο αισθητήρας οξυγόνου και ο τριοδικός καταλύτης.
Και κάπου εκεί εξαντλούνται οι αλλαγές. Οι υπεύθυνοι δε θέλησαν να αλλάξουν άλλα πράγματα πάνω στο Sprinter. Άλλωστε, η συνταγή του είναι επιτυχημένη, ενώ και ο περιφερειακός εξοπλισμός δεν είναι καθόλου αμελητέος. Αν, μάλιστα, λάβει κανείς υπόψη του ότι – στην περίπτωση του 125i – πρόκειται για το φτηνότερο ψεκαστό παπί στην κατηγορία, εύκολα καταλαβαίνει ότι δεν υπήρχε λόγος για την αύξηση του κόστους παραγωγής και, επομένως, απόκτησης του παπιού.
Full Face ή Jet κράνος για την πόλη;
Husqvarna Svartpilen 401 - Test
Aprilia RSV4 X-GP 2026: Limited edition με 238 ίππους και MotoGP DNA στην τιμή των 90.000 ευρώ
Montesa 2026: Τρία μοντέλα με νέους χρωματισμούς και αναβαθμισμένη 4Ride έκδοση
Οι naked εώς 900cc που εκτοξεύονται στα 100 χλμ. σε 4 δευτερόλεπτα
Test γάντια Tucano Urbano Supermano: Ανάλαφρη αίσθηση, μοντέρνο στυλ
Αντικραδασμικοί άξονες: Το μυστικό της βουτυρένιας λειτουργίας των κινητήρων
Ducati Desmo450 MX: Αποκτά δική της γκάμα με αξεσουάρ από την Ducati Corse Offroad
Piaggio Beverly 310: Με 4 χρόνια εγγύηση και νέο πιο ισχυρό κινητήρα Euro5+
Stark Future: Φέρνει ηλεκτρική επανάσταση στο Παγκόσμιο Supercross 2025
Κ.Ο.Κ.: Από 13 Σεπτέμβρη σε ισχύ οι νέες ποινές με πρόστιμα που φτάνουν μέχρι 8.000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.