Η Kawasaki τηρεί προς το παρόν σιγή ιχθύος σχετικά με τον αντικαταστάτη του Z750. Οι συγκεκριμένες φωτογραφίες, όμως, που αναρτήθηκαν για πρώτη φορά στο forum siamriderclub.com, από την Ταϊλάνδη, κινούνται στις προδιαγραφές της ιαπωνικής εταιρίας μέχρι και την τελευταία τους λεπτομέρεια. Η Kawasaki δεν μας έχει συνηθίσει στην επίσημη «διαρροή» φωτογραφιών νέων μοντέλων της. Οπότε, και εφόσον αυτές οι φωτογραφίες είναι αληθινές, μάλλον πρόκειται περί ειλικρινούς λάθους.
Όπως και να έχει οι αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζουμε σήμερα, τουλάχιστον στο σχεδιαστικό κομμάτι, είναι εκτεταμένες και περιλαμβάνουν εμπρός φανάρι, πλαϊνά πλαστικά, πλαστικά στο ρεζερβουάρ, ανασχεδιασμένη καρίνα, πίνακα οργάνων αλλά και τελικό εξάτμισης. Από το σχεδιαστήριο φαίνεται να έχει περάσει η ουρά αλλά και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη με τα καπάκια του κινητήρα να έχουν επίσης δεχτεί επίσης αλλαγές. Συνολικά το Ζ800 δείχνει αρκετά πιο δυναμικό από το σημερινό μοντέλο και είναι παράλληλα άμεσα αναγνωρίσιμο ως μοντέλο της σειράς Ζ.
Όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη, τα μεγάλα νέα έχουν να κάνουν προφανώς με το 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα και την αύξηση του κυβισμού του στα 800 κ.εκ. Προφανώς οι μηχανικοί της εταιρίας ήθελαν περισσότερο να «γεμίσουν» τις καμπύλες ροπής και ισχύος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας παρά να αυξήσουν την ισχύ του μοτέρ σε απόλυτα νούμερα. Άλλες λογικές αλλαγές είναι η νέα χαρτογράφηση του ψεκασμού, αλλά και οι εκκεντροφόροι με νέο προφίλ.
Στο τομέα του πλαισίου, των αναρτήσεων και των φρένων δεν φαίνεται να έχουμε αλλαγές. Το πλαίσιο μοιάζει να έχει παραμείνει το ίδιο, το εμπρός πιρούνι φέρει ρυθμίσεις κάτι που αναμένεται και για το αμορτισέρ, τουλάχιστον ως προς την προφόρτιση ελατηρίου.
Στις επόμενες ημέρες δεν αποκλείεται να έχουμε και περισσότερα στοιχεία, επίσημα αυτή τη φορά, για το νέο μοντέλο της Kawasaki. Μείνετε συντονισμένοι.
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr