Τιμή: 4.895 ευρώ / 4.995 ευρώ
Το Maxsym 400 αποτελεί το μεγαλύτερο σε κυβισμό scooter που έχει παρουσιάσει η SYM και για αυτό το λόγο δε θα μπορούσε παρά να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Σε αυτό συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό ο εξοπλισμός του scooter, ο οποίος είναι εντυπωσιακός ακόμη και για τα δεδομένα των μοντέλων των 400 κ.εκ., καθώς περιλαμβάνει από ρυθμιζόμενη πλάτη και ζελατίνα μέχρι χειρόφρενο και αντικλεπτικό διακόπτη.
Ο κινητήρας του Maxsym 400 είναι μονοκύλινδρος και υγρόψυκτος, με χωρητικότητα 399,3 κ.εκ.. Διαθέτει τέσσερις βαλβίδες και τροφοδοτείται μέσω ψεκασμού. Όσον αφορά, από την άλλη, στα επίπεδα άνεσης, αυτά είναι σίγουρα υψηλά, ενώ μεγάλοι είναι και οι χώροι, παρά το γεγονός ότι οι δύο τροχοί είναι σχετικά μεγάλης διαμέτρου (15 ιντσών ο εμπρός και 14 ο πίσω).
Εξίσου σημαντικός είναι και ο περιφερειακός εξοπλισμός του scooter. Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 275 χλστ. με ακτινωτές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά κι έναν δίσκο ίδιας διαμέτρου πίσω, καθώς και σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Τα διπλά αμορτισέρ στο πίσω μέρος, από την άλλη, ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση.
Τέλος, κυκλοφορεί πλέον και ή έκδοση ABS του mega scooter της SYM, με επιβάρυνση μόλις 100 ευρώ
Εξοπλισμός
Προαιρετικό ABS
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων
Ρυθμιζόμενη πλάτη οδηγού
Αυτόματο άνοιγμα σέλας
Πλάτη συνοδηγού
Πίσω φανάρι τεχνολογίας LED
Διακόπτης alarm
Στροφόμετρο
Μαγνητικός διακόπτης ασφαλείας
Αντικλεπτικός διακόπτης ασφαλείας κάτω από τη σέλα
Παροχή φόρτισης κινητού 12V
Χειρόφρενο
Υδραυλικό αμορτισέρ και εσωτερικός φωτισμός κάτω από τη σέλα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 399,3
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Βάρος (κιλά): 210 (219)
Τροχοί (Ε/Π): 120/70-15 / 160/60-14
Παπί ή Scooter: Ποιο είναι πιο ιδανικό για Διανομή;
Zontes D350: Με κορυφαίο φρενάρισμα· από τα ισχυρότερα μεσαία scooter
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr