Τιμή: 3.595 ευρώ
Το GTS 250i Evo αποτελεί την εξέλιξη του προηγούμενου 250, του επιτυχημένου GT της SYM. Η ανανεωμένη αισθητική του αποτελεί ένα μόνο από τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του, τα οποία εκτείνονται σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του scooter, από τους χώρους μέχρι τον κινητήρα. Επιπλέον, το χαμηλότερο τέλος ταξινόμησης, του δίνει ένα πλεονέκτημα επί του μεγαλύτερου «αδερφού» του.
Μπορεί το 250 Evo να διαθέτει κινητήρα 250 κ.εκ., οι επιδόσεις του, όμως, είναι ικανές να το φέρουν σε ίση αντιπαράθεση με ένα scooter 300 κ.εκ.. Η ιπποδύναμή του αγγίζει τους 23,4 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή του τα 2,3 kgm στις 5.500 σ.α.λ.. Και δε μιλάμε για ένα μικροκαμωμένο και πανάλαφρο scooter, αλλά για ένα GT 190 κιλών που δεν υπολείπεται σε άνεση ή χώρους.
Όσον αφορά στην άνεση, το GTS 250 προσφέρει υψηλά επίπεδα και δε δίνει λαβή για παράπονο σε αναβάτη ή συνεπιβάτη. Ο χώρος για τα πόδια είναι άφθονος και η σέλα φαρδιά κει μεγάλη. Επιπλέον, κάτω από αυτή θα χωρέσει ένα full face κράνος χωρίς αεραγωγούς και ένα μπουφάν ή πολλά μικροπράγματα. Κάτω από το τιμόνι, στην ποδιά, υπάρχει κι ένα ντουλαπάκι, ικανό να φιλοξενήσει επίσης κάποια μικροπράγματα.
Στο δρόμο, το GTS 250i Evo θα ικανοποιήσει με την ευελιξία του, η οποία είναι μεγάλη, αν αναλογιστεί κανείς τον όγκο του, αλλά και με την άνεση που προσφέρει, εντός ή εκτός πόλης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 250
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23,4/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,3/5.500
Βάρος (κιλά): 190
Τροχοί (Ε/Π): 110/90-13"/ 130/70-13
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr