Τιμή: 4.095 ευρώ (3.795 ευρώ μετρητοίς)
Όπως και το μικρότερο 250, το GTS 300i Evo ξεχωρίζει κυρίως για τα υψηλά επίπεδα άνεσης και χώρων που προσφέρει. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά άνετη και υπάρχει στήριξη για τη μέση και άφθονος χώρος για τα πόδια. Άνετα θα κάτσει και ο συνεπιβάτης, ο οποίος έχει επίσης πλατούλα στήριξης, ενώ και οι δύο θα ικανοποιηθούν από την προστασία που προσφέρει η μεγάλη ζελατίνα από τον αέρα. Κάτω από τη σέλα του GTS, η οποία ανοίγει με ένα κουμπί στο τιμόνι ή με δική της κλειδαριά, θα χωρέσουν ένα full face κράνος (χωρίς αεραγωγούς στην κορυφή) κι ένα μπουφάν ή αρκετά μικροπράγματα. Κάποια ακόμη μικροπράγματα θα χωρέσουν στα ντουλαπάκια στην ποδιά και κάτω από το τιμόνι.
Το υψηλό επίπεδο της άνεσης και των χώρων οφείλεται κυρίως στον όγκο του GTS 300i Evo και στους μικρούς τροχούς, ωστόσο, αυτά τα χαρακτηριστικά δε θα προβληματίσουν στο δρόμο. Το GTS θα κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση και ικανοποιητική ευελιξία. Σε αυτό συμβάλλει αποφασιστικά και ο κινητήρας των 264 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 24 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ..
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 264
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 24/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,5/5.500
Βάρος (κιλά): 190
Τροχοί (Ε/Π): 110/90-13"/ 130/70-13
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr