Ειδικότερα,
οι νέες EVO είναι οι πρώτες trial στις οποίες χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος hydroforming (υδρομορφοποίηση) για την
κατασκευή του κυρίως μέρους του πλαισίου. Η εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας προσδίδει στο πλαίσιο καλύτερα μηχανικά
χαρακτηριστικά, μικρότερο βάρος (
Έμφαση στα νέα μοντέλα δόθηκε στην ευκολία συντήρησης αλλά και στην φιλικότητα κατά την οδήγηση με τη βελτίωση στην εργονομία να φροντίζει για το τελευταίο. Χαρακτηριστικό αυτού είναι η τοποθέτηση των διακοπτών για τα φώτα και τη χαρτογράφηση της ανάφλεξης στο πλάι για την αποφυγή ζημιών, ενώ το kill switch βρίσκεται στο τιμόνι για πρακτικότητα και την ευκολία χρήσης. Οι συγκεκριμένες αλλαγές πραγματοποιήθηκαν βάσει της εμπειρίας που απέκτησε η εταιρία κατά το τελευταίο έτος των αγώνων αλλά και τη συνεχή έρευνα που πραγματοποιεί σε όλα τα επίπεδα.
«Ισχυρό και εύκολο για τους αναβάτες όλων των επιπέδων, η μηχανή είναι εξαιρετικά ευέλικτη με ένα μεγάλο εύρος χρήσεων. Από την πρώτη βόλτα αισθάνεσαι ότι το EVO έγινε για τις ανάγκες σου», είπε χαρακτηριστικά για το νέο μοντέλο ο Donato Miglio, Beta Trial Factory Team Manager της ιταλικής εταιρίας.
Νέα είναι και τα λιγοστά πλαστικά της ιταλικής trial. Το στενό πίσω
φτερό έχει σχεδιαστεί από την αρχή και περιλαμβάνει ένα αφαιρούμενο
κάλυμμα στην περιοχή του "καθίσματος" για πρόσβαση στο κουτί του
φίλτρου αέρα. Αυτό επιτρέπει την επιτάχυνση και απλοποίηση των διαδικασιών
ελέγχου και συντήρησης του φίλτρου αέρα. Τα πλαϊνά πλαστικά αποτελούν πλέον ένα
ενιαίο τμήμα λειτουργούν ως κάλυμμα του ρεζερβουάρ,
και ενισχύουν την επιθετική εικόνα του 2013 EVO.
Αναβάθμιση έχουμε και στον
τομέα των αναρτήσεων με το αμορτισέρ να φέρει νέα εσωτερικά εξαρτήματα και υδραυλικές ρυθμίσεις που επιτρέπουν στον
αναβάτη να το φέρει στα μέτρα του. Το πιρούνι έχει επίσης δεχτεί αλλαγές για
μια πιο προοδευτική αίσθηση από τον τροχό και καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη.
Παράλληλα, αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στη θέση τόσο της ηλεκτρονικής ανάφλεξης (κάτω από το πίσω φτερό, σε πιο προστατευμένη θέση) όσο και του ηλεκτρικού συστήματος με το τελευταίο να έχει εκσυγχρονιστεί και απλοποιηθεί για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Μικρές αλλαγές στο μοτέρ
Τέλος,
στον κινητήρα δεν υπήρξαν δραστικές αλλαγές. Σύμφωνα με την εταιρία έχει επιτευχθεί αύξηση
της ροπής χαμηλά με ταυτόχρονη αύξηση της διάρκειας και της ισχύος ψηλά (νέα
καμπύλη χρονισμού ανάφλεξης), ενώ νέος είναι και ο μύλος των ταχυτήτων που επιτρέπει την ομαλή λειτουργία του κιβωτίου και δίνει μεγαλύτερη
ακρίβεια κατά τις αλλαγές.
Το νέο EVO 2013 θα είναι σταδιακά διαθέσιμο μέσω της επίσημων εισαγωγέων Beta, από το τέλος Ιουλίου.
TAILG TGL: Νέο ηλεκτρικό scooter 3kW με αυτονομία έως 150km
EICMA 2025: Η Honda ηγέτιδα στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα των μοτοσυκλετών
200άρια scooter με 16άρη τροχό εμπρός και την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα
EICMA 2025 – Lambretta X300GT: Τεχνολογική αναβάθμιση με TFT οθόνη και δικάναλο ABS
EICMA 2025 – Hero Hunk 440: Με 27 άλογα, ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ
Ηλεκτρικά με 25 km/h όριο: Ελευθερία κίνησης ή κενό ασφάλειας;
Η παρουσία της Honda στην EICMA 2025
Triumph Tiger 900 & 1200 MY2025 – Με δώρο σετ βαλιτσών αξίας έως 2.350 ευρώ
Test Oxford Rockland D2D 4 εποχών: Μπουφάν-Transformer με πλήρη αδιαβροχοποίηση
Αποθήκευση μοτοσυκλέτας τον χειμώνα: Τι να βάλεις στο ρεζερβουάρ για να μην πάθεις ζημιά
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.