Έτοιμο για το γύρο του κόσμου
παρουσιάζεται το νέο Trophy
Triumph το οποίο είναι φορτωμένο με όλα τα τεχνολογικά
καλούδια και τις ανέσεις που θα ζητήσει ο αναβάτηw αυτής της κατηγορίας. Το μοντέλο θα παράγεται σε δύο
διαφορετικές εκδόσεις, την βασική και την S.E. με τη δεύτερη
να φέρει στον εξοπλισμό της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP. Και στις δύο περιπτώσεις το εμπρός πιρούνι είναι
ανεστραμμένο με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. και μπορεί να ρυθμιστεί ως προς
την επαναφορά, ενώ η διαδρομή του ανέρχεται στα 130 χλστ. για την βασική έκδοση
και στα 127 για την S.E. Στο πίσω μέρος το μονό αμορτισέρ με το ξεχωριστό
δοχείο λαδιού ως προς την προφόρτιση αλλά και την επαναφορά και έχει διαδρομή
120 χλστ. Στην ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη έκδοσή του ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει
ρύθμιση για…solo ταξίδι, ταξίδι με αποσκευές
και ταξίδι με συνεπιβάτη (προφόρτιση), ενώ έχει στη διάθεσή του και τρία
διαφορετικά στάδια για την επαναφορά (Sport, Normal και Comfort).
Εξελιγμένο σύστημα φρένων
Ιδιαίτερο βάρος έδωσε η
βρετανική εταιρία και στο σύστημα πέδησης του νέου της μοντέλου. Το σύστημα ABS είναι τελευταίας γενιάς και οι εμπρός δίσκοι των 320
χλστ. με τις 4πίστονες δαγκάνες της Nissin
συνδυάζονται μερικώς με τον πίσω δίσκο των 282 χλστ., όταν ο αναβάτης φρενάρει
με το ποδόφρενο. Στο Trophy ο
αναβάτης δεν έχει την επιλογή απενεργοποίησής του.
Το νέο Trophy είναι το δεύτερο μοντέλο, μετά το Explorer, που χρησιμοποιεί το μεγάλο τρικύλινδρο κινητήρα των
1.215 κ.εκ. Πέρα από τις επιδόσεις οι μηχανικοί της Triumph έδωσαν ιδιαίτερο βάρος στην αξιοπιστία του συνόλου
και στα αραιά διαστήματα service. Σύμφωνα
με τη βρετανική εταιρία το μικρό service για τη
νέα της μοτοσικλέτα πραγματοποιείται κάθε
Πλούσιος εξοπλισμός
Σύμφωνα με την βρετανική εταιρία
για το φέρινγκ του Trophy πραγματοποιήθηκαν
εκτεταμένες δοκιμές σε αεροσήραγγα ώστε να διασφαλιστούν υψηλά επίπεδα
προστασίας για τον αναβάτη και το συνεπιβάτη από τα καιρικά στοιχεία. Τα
μέγιστα σε αυτό τον τομέα συνεισφέρει και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα που
μπορεί να ανυψωθεί μέχρι και
Σύστημα TDLS
Στην αυξημένη ευστάθεια της μοτοσικλέτας σε ταχύτητες ταξιδιού συμβάλλει
και το Δυναμικό Σύστημα αποσκευών της Triumph (Triumph Dynamic Luggage System-TDLS) το οποίο επιτρέπει μία μικρή μετακίνηση των
βαλιτσών σε ένα τόξο εύρους πέντε μοιρών, ώστε να αποφορτίζεται το πλαίσιο από
το βάρος τους. Το Top Case φέρει
και παροχή 12 V για τη φόρτιση
ηλεκτρονικής συσκευής χάρη στο plug and play σύστημα που διαθέτει το οποίο επιτρέπει την
προσθαφαίρεσή του χωρίς την ανάγκη για σύνδεση με καλώδια. Η συνολική
χωρητικότητα των βαλιτσών ανέρχεται στα
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Ποιος φταίει που κάποιοι οδηγοί είναι ακόμα επικίνδυνοι;
RED BULL ROMANIACS 2025: Ακραίες διαδρομές – Μεγάλες στιγμές για τη MOTODYNAMICS RALLY Team
Η Honda ιδρύει νέα μονάδα παραγωγής μοτοσυκλετών στην Τουρκία
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Δεύτερη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2024
Zontes 703RR: Νέο 3κύλινδρο supersport με πλήρη εξοπλισμό
BMW CE 04: Με νέα μειωμένη έως και 4.230 ευρώ προ επιδότησης!
Απόλαυσε το MotoGP στο Misano με το Aprilia Stand
Η Royal Enfield παρουσίασε στην Αθήνα νέα σειρά εξοπλισμού στο πλαίσιο Πανευρωπαϊκής Εκδήλωσης
Μια RD400 γεννιέται ξανά: Από το '76 στo σήμερα
Tucano Urbano Hyperlink κράνος με αποσπώμενο σαγόνι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025