Αυτές οι διαθέσεις αυτονομίας που έχει το TMax
φάνηκαν, άλλωστε, περισσότερο από ποτέ φέτος, όταν αρνήθηκε να ακολουθήσει τις
σύγχρονες επιταγές, τις φήμες που ακούγονταν και οποιοδήποτε άλλο κλισέ που
αναμενόταν να ακολουθήσει. Παρά το γεγονός ότι, πολλοί περίμεναν η ανανέωση του
ιαπωνικού maxi scooter να σημάνει και την αύξηση του κυβισμού του στα 700
τουλάχιστον κ.εκ., το TMax αρνήθηκε να ακολουθήσει το δρόμο που άλλοι περίμεναν
να ακολουθήσει και βελτιώθηκε εκεί που πραγματικά ήταν απαραίτητο.
Ακολούθησε, λοιπόν, το δικό του δρόμο, με αποτέλεσμα να αναγεννηθεί ως ένα σαφώς βελτιωμένο scooter που συνεχίζει να εκπλήσσει τον κάθε ανυποψίαστο αναβάτη με χαρακτηριστικά όπως η sport διάθεση, η αιχμηρή αισθητική και τα υψηλά επίπεδα άνεσης. Μη γελιέστε, όμως. Το TΜax δεν υποβλήθηκε σε τυπικές μικροβελτιώσεις που επιβάλλουν τα δίτροχα έθιμα κάθε μερικά χρόνια. Υποβλήθηκε σε μια διαδικασία που καταρρίπτει κάθε συμβατικότητα (αλλά και φήμη που προσπάθησε να την κατευθύνει) και το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο Tmax που έχουμε δει μέχρι στιγμής! Και αυτό σημαίνει πολλά για ένα scooter που αποτελεί ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο σε αρκετές χώρες της Ευρώπης (όπως στην Ιταλία και στην Ελλάδα) και ο λόγος δεν εντοπίζεται σε στρατηγικές μάρκετινγκ ή εντυπώσεων, αλλά στην ουσία.
Η πρώτη δοκιμή του νέου Yamaha TMax 530 ΑΒS, περιλαμβάνεται στο τεύχος 11 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί.
Έφτασε το Moto Morini Alltrhike στην Ελλάδα με τιμή 5.990 ευρώ
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Από το πρώτο testride στο πρώτο σου ηλεκτρικό: οδηγός χωρίς άγχος
Αναστολή λειτουργίας της Jetoil: Αιφνιδιαστική εξέλιξη στην αγορά καυσίμων
Lifan LF 125: Με κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ , φρένα με CBS και τιμή 1.799 ευρώ
Γυαλιστερό χρώμιο στη μοτοσυκλέτα χωρίς ειδικά προϊόντα: Το απλό κόλπο που κάνει δουλειά
Honda MotoGP 2027: Πρώτη δοκιμή του νέου πρωτοτύπου με κινητήρα 850 κ.εκ. στο Sepang
Μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία Αττικής: Στο στόχαστρο οι παράνομοι «παρκαδόροι» νυχτερινών κέντρων
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας
Alpinestars Tech θερμική προστασία λαιμού
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.