Αυτές οι διαθέσεις αυτονομίας που έχει το TMax
φάνηκαν, άλλωστε, περισσότερο από ποτέ φέτος, όταν αρνήθηκε να ακολουθήσει τις
σύγχρονες επιταγές, τις φήμες που ακούγονταν και οποιοδήποτε άλλο κλισέ που
αναμενόταν να ακολουθήσει. Παρά το γεγονός ότι, πολλοί περίμεναν η ανανέωση του
ιαπωνικού maxi scooter να σημάνει και την αύξηση του κυβισμού του στα 700
τουλάχιστον κ.εκ., το TMax αρνήθηκε να ακολουθήσει το δρόμο που άλλοι περίμεναν
να ακολουθήσει και βελτιώθηκε εκεί που πραγματικά ήταν απαραίτητο.
Ακολούθησε, λοιπόν, το δικό του δρόμο, με αποτέλεσμα να αναγεννηθεί ως ένα σαφώς βελτιωμένο scooter που συνεχίζει να εκπλήσσει τον κάθε ανυποψίαστο αναβάτη με χαρακτηριστικά όπως η sport διάθεση, η αιχμηρή αισθητική και τα υψηλά επίπεδα άνεσης. Μη γελιέστε, όμως. Το TΜax δεν υποβλήθηκε σε τυπικές μικροβελτιώσεις που επιβάλλουν τα δίτροχα έθιμα κάθε μερικά χρόνια. Υποβλήθηκε σε μια διαδικασία που καταρρίπτει κάθε συμβατικότητα (αλλά και φήμη που προσπάθησε να την κατευθύνει) και το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο Tmax που έχουμε δει μέχρι στιγμής! Και αυτό σημαίνει πολλά για ένα scooter που αποτελεί ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο σε αρκετές χώρες της Ευρώπης (όπως στην Ιταλία και στην Ελλάδα) και ο λόγος δεν εντοπίζεται σε στρατηγικές μάρκετινγκ ή εντυπώσεων, αλλά στην ουσία.
Η πρώτη δοκιμή του νέου Yamaha TMax 530 ΑΒS, περιλαμβάνεται στο τεύχος 11 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί.
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.