Είμαι σίγουρος πως το τελευταίο πράγμα που θέλετε να διαβάσετε είναι μία μεγάλη σε μήκος εισαγωγή για μία από τις πιο καλοπουλημένες μοτοσικλέτες της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια. Μία μοτοσικλέτα που, χωρίς να είναι τέλεια, αγαπήθηκε όσο λίγες από ένα τεράστιο εύρος αναβατών, αφού στη σέλα της μπορούσε να δει κανείς από νεαρά και με μικρή εμπειρία άτομα μέχρι αναβάτες με εμπειρία, τόσο στο τιμόνι, όσο και στη ζωή, ακόμη και γυναίκες. Το παλιό καλό V-Strom, με τα πολλά καλά του και τα λίγα κακά του, κατάφερε να καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού και να αποτελέσει τη μοτοσικλέτα για όλες τις δουλειές και όλες τις περιστάσεις. Ένα 650 με διαστάσεις, εμφάνιση και κύρος 1000ριού που μπορούσε από τη μία, να ταξιδεύει ώρες ατελείωτες στην εθνική φορτωμένο μέχρι το λαιμό και από την άλλη, να στριμώχνει τον όγκο του στο κέντρο της πόλης μεταφέροντας τον αναβάτη του από το σπίτι στη δουλειά και πίσω. Αυτά τα λίγα λόγια συνοψίζουν μάλλον με τον καλύτερο τρόπο τι εστί V-Strom για τον Έλληνα αναβάτη. Τα υπόλοιπα που ακολουθούν αφορούν στο ανανεωμένο μοντέλο που, θέλοντας να χτίσει πάνω στην εμπορική επιτυχία της πρώτης γενιάς, απέκτησε νέα εμφάνιση, βελτιώθηκε στους επιμέρους τομείς και παρουσιάζεται έτοιμο να συνεχίσει στο ίδιο μονοπάτι.
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Best Moto by LS2 - Motul: Τα καλύτερα λιπαντικά της χρονιάς
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200 ευρώ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Best Moto by LS2 - SHOEI: Τα καλύτερα κράνη της χρονιάς
Νέα 450 Rally Replica από την ΚΤΜ
QJMOTOR Test Ride Week για SVT 650 και MTX 125
Best Moto by LS2 - Michelin: Τα καλύτερα ελαστικά του 2023
Δικύλινδρες GASGAS με κινητήρα από KTM 790 έπιασε ο κατασκοπικός φακός
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr