Γυρίζω το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, πιέζω τη μίζα, και ο γίγαντας ξυπνά. Βαρύς, όμορφος ήχος, με χαμηλή στάθμη θορύβου -νιώθω τους σιελογόνους αδένες να παίρνουν φωτιά στη σκέψη του ήχου, και της έξτρα δύναμης που θα απελευθέρωνε ένα πιο ελεύθερο τελικό. Το κιβώτιο είναι ιδιαίτερα δεκτικό στις επιτόπιες αλλαγές, και η όπισθεν μπαίνει πανεύκολα. Κάνοντας προς τα πίσω με το τέρας, αναρωτιέμαι γιατί η Dinli δεν πρόσθεσε και το χαρακτηριστικό ήχο προειδοποίησης που έχουν τα φορτηγά για την όπισθεν. Θα είχε γέλιο να ακούς το Centhor να κάνει «τιτ-τιτ-τιτ», την ώρα της όπισθεν. Πρώτη στο κιβώτιο, πιέζω τη σκανδάλη και το Evo ορμάει μπροστά! Δύναμη ταύρου σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, όμως το στήσιμο είναι κορυφαίο, και η αντιστρεπτική δοκός χαλιναγωγεί απόλυτα τις όποιες τάσεις θα είχε το Dinli να σηκώσει τους εσωτερικούς τροχούς στις στροφές. Όπως έχουν τα πράγματα, όσο κι αν ανοίξεις το γκάζι το Centhor θα διώξει απολύτως ελεγχόμενα τους πίσω τροχούς, ενώ ταυτόχρονα δεν θα σε ανησυχήσει ούτε στο ελάχιστο, καθώς θα παραμείνει μονίμως με τους τροχούς σε επαφή με την άσφαλτο. Μόνο αν επιθυμείτε να το σηκώσετε στους δύο τροχούς, και το προσπαθήσετε έντονα σε καλή άσφαλτο, μόνο τότε αρχίζει τα -πάλι απολύτως ελεγχόμενα- ακροβατικά. Στο χώμα μάλιστα, είναι σχεδόν αδύνατο να το καταφέρετε, όσο και αν προσπαθήσετε. Χωρίς να έχουμε ταυτόχρονα ένα από τα άλλα 800άρια ATV της αγοράς στα χέρια μας, μπορούμε να πούμε πως το Centhor 800 Evo είναι μάλλον πιο δυνατό σε χαμηλές και μεσαίες, ενώ ίσως χάνει ελαφρώς στις ψηλές στροφές. Μην ξεχνάτε όμως ότι, τα άλλα τερατο-γούρουνα των 800 κυβικών διαθέτουν δικύλινδρους κινητήρες. Αυτό σημαίνει πως η τελική που είδαμε βρίσκεται στα 115χλμ/ώρα, ενώ σε κατωφέρεια είδαμε και 125χλμ/ώρα. Υπόψη πως και σε αυτές τις ταχύτητες το Centhor είναι σταθερό σαν βράχος. Μικρή ένσταση για τους καθρέπτες που θολώνουν στα πολλά από τους κραδασμούς, ενώ και τα ελαστικά της Maxxis έχουν μεγάλα τακούνια και κάνουν θόρυβο στην άσφαλτο. Όμως το Evo έρχεται εξοπλισμένο κυρίως για χώμα, οπότε με αυτό το κριτήριο, τα καταφέρνει άριστα και στο δρόμο. Ποτέ δεν βγήκε εκτός ελέγχου, ενώ απουσιάζει παντελώς η αίσθηση πλεύσης που χαρακτηρίζει αρκετές από τις κατασκευές στην κατηγορία των μεγάλων ATV. Ακριβές και «σφιχτό», μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα και διασκεδαστικά σε όλες τις διαδρομές, τόσο αστικά, όσο και περιαστικά. Πολύ άνετο για 2 άτομα, ενώ με τη μεγάλη ποδιά προστατεύει σχεδόν απόλυτα αναβάτη και συνεπιβάτη από τα νερά και τις λάσπες.
Morbidelli T1002VX: Διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα το νέο μεγάλο Adventure!
Kawasaki Z900 RS 2026: Σταθερή στο neo-retro στυλ με αναβαθμίσεις στον κινητήρα
Γιατί η Τροχαία έκανε δώρο κράνη στις επαρχίες χωρίς πρόστιμο ενώ στην Αθήνα «πληρώθηκε» το κράνος;
Naked έως 900 κυβικά εκατοστά με τα καλύτερα φρένα
MV Agusta Brutale 800 2026: Παρουσιάστηκε το νέο naked της Ιταλικής φίρμας με 113 άλογα
Triumph Trident 800 2026: Με 113 ίππους , αναρτήσεις Showa και premium εξοπλισμό
Test μπουφάν 4 εποχών IXON Allroad: Υψηλή ποιότητα κατασκευής & σπορ εμφάνιση
TAILG F55 Graphene: Με 100 χλμ. αυτονομία και αυτόματη ανάρτηση ADS
Owosso Pulse Autocycle: Το «αεροπλάνο» που νόμιζε πως είναι μοτοσυκλέτα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.