Γυρίζω το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, πιέζω τη μίζα, και ο γίγαντας ξυπνά. Βαρύς, όμορφος ήχος, με χαμηλή στάθμη θορύβου -νιώθω τους σιελογόνους αδένες να παίρνουν φωτιά στη σκέψη του ήχου, και της έξτρα δύναμης που θα απελευθέρωνε ένα πιο ελεύθερο τελικό. Το κιβώτιο είναι ιδιαίτερα δεκτικό στις επιτόπιες αλλαγές, και η όπισθεν μπαίνει πανεύκολα. Κάνοντας προς τα πίσω με το τέρας, αναρωτιέμαι γιατί η Dinli δεν πρόσθεσε και το χαρακτηριστικό ήχο προειδοποίησης που έχουν τα φορτηγά για την όπισθεν. Θα είχε γέλιο να ακούς το Centhor να κάνει «τιτ-τιτ-τιτ», την ώρα της όπισθεν. Πρώτη στο κιβώτιο, πιέζω τη σκανδάλη και το Evo ορμάει μπροστά! Δύναμη ταύρου σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, όμως το στήσιμο είναι κορυφαίο, και η αντιστρεπτική δοκός χαλιναγωγεί απόλυτα τις όποιες τάσεις θα είχε το Dinli να σηκώσει τους εσωτερικούς τροχούς στις στροφές. Όπως έχουν τα πράγματα, όσο κι αν ανοίξεις το γκάζι το Centhor θα διώξει απολύτως ελεγχόμενα τους πίσω τροχούς, ενώ ταυτόχρονα δεν θα σε ανησυχήσει ούτε στο ελάχιστο, καθώς θα παραμείνει μονίμως με τους τροχούς σε επαφή με την άσφαλτο. Μόνο αν επιθυμείτε να το σηκώσετε στους δύο τροχούς, και το προσπαθήσετε έντονα σε καλή άσφαλτο, μόνο τότε αρχίζει τα -πάλι απολύτως ελεγχόμενα- ακροβατικά. Στο χώμα μάλιστα, είναι σχεδόν αδύνατο να το καταφέρετε, όσο και αν προσπαθήσετε. Χωρίς να έχουμε ταυτόχρονα ένα από τα άλλα 800άρια ATV της αγοράς στα χέρια μας, μπορούμε να πούμε πως το Centhor 800 Evo είναι μάλλον πιο δυνατό σε χαμηλές και μεσαίες, ενώ ίσως χάνει ελαφρώς στις ψηλές στροφές. Μην ξεχνάτε όμως ότι, τα άλλα τερατο-γούρουνα των 800 κυβικών διαθέτουν δικύλινδρους κινητήρες. Αυτό σημαίνει πως η τελική που είδαμε βρίσκεται στα 115χλμ/ώρα, ενώ σε κατωφέρεια είδαμε και 125χλμ/ώρα. Υπόψη πως και σε αυτές τις ταχύτητες το Centhor είναι σταθερό σαν βράχος. Μικρή ένσταση για τους καθρέπτες που θολώνουν στα πολλά από τους κραδασμούς, ενώ και τα ελαστικά της Maxxis έχουν μεγάλα τακούνια και κάνουν θόρυβο στην άσφαλτο. Όμως το Evo έρχεται εξοπλισμένο κυρίως για χώμα, οπότε με αυτό το κριτήριο, τα καταφέρνει άριστα και στο δρόμο. Ποτέ δεν βγήκε εκτός ελέγχου, ενώ απουσιάζει παντελώς η αίσθηση πλεύσης που χαρακτηρίζει αρκετές από τις κατασκευές στην κατηγορία των μεγάλων ATV. Ακριβές και «σφιχτό», μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα και διασκεδαστικά σε όλες τις διαδρομές, τόσο αστικά, όσο και περιαστικά. Πολύ άνετο για 2 άτομα, ενώ με τη μεγάλη ποδιά προστατεύει σχεδόν απόλυτα αναβάτη και συνεπιβάτη από τα νερά και τις λάσπες.
Νέο Yamaha Tracer 7 & Tracer 7 GT 2025: Απόλυτη αναβάθμιση
2025 Benelli TRK 502X: Νέες προσθήκες στον εξοπλισμό
Α1 Adv Scooter: Το «Adventur-ίζειν εστί φιλοσοφείν»
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
The Distinguished Gentlemans Ride 2025: Όλα έτοιμα για τις 18 Μαΐου
Ducati 2026 Panigale V4 R: Νέο Superbike στο προσκήνιο
Μόλις 9 χιλιόμετρα σε 40 χρόνια: Ένα Honda Elite 150 του 1985 είναι το απόλυτο συλλεκτικό κομμάτι
Morbidelli T125X: Σύντομα η κυκλοφορία της νέας μικρής adventure των 14 ίππων
Daytona Ares GT 125: Με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και πλούσιο εξοπλισμό
Δερμάτινα γάντια AGVpro Apex Carbon
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr