Το πλαίσιο του TE310 2012 δεν έχει μεγάλες διαφορές γιατί ήταν ήδη τροποποιημένο στο περσινό μοντέλο και φέτος έχει τελειοποιηθεί με ορισμένες καίριες ενισχύσεις για να βελτιώσει περαιτέρω τη δύναμη και την ακαμψία. Η μόνη μεγάλη διαφορά είναι ότι, σε αντίθεση με το περσινό που ήταν λευκό, το καινούριο είναι μαύρο, ούτως ώστε να αναδείξει και τα νέα γραφικά που συναντάμε σε όλη τη φετινή γκάμα της Husqvarna. Εμπρός φοράει πιρούνι Kayaba 48mm πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την επαναφορά/συμπίεση και πίσω αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο και αυτό σε υψηλή και χαμηλή συμπίεση και επαναφορά καθώς και προφόρτιση ελατηρίων. Επίσης έχει καινούρια καβαλέτα τιμονιού.Ας βρέχει λοιπόν όσο θέλει ή ας μη βρέξει για μήνες, ο ιδιοκτήτης του TE310 δε θα έχει ποτέ την ανησυχία να κοιτάξει την πρόβλεψη του καιρού για το Σαββατοκύριακο του αγώνα, ούτε θα ανοίξει το πατζούρι να κοιτάξει έξω τον ουρανό πριν φύγει για την Κυριακάτικη εντουράδα του. Οι πολλαπλές ρυθμίσεις της ανάρτησης δίνουν στον αναβάτη την ευκαιρία να φτιάξει το μηχανάκι ακριβώς στα δικά του μέτρα και κυρίως, στα μέτρα του εδάφους που θα συναντήσει. Αναρτήσεις και πλαίσιο φάνηκε να συνεργάζονται άψογα δίνοντας μου μια αίσθηση σταθερότητας εκεί ακριβώς που θα τη χρειαστεί ένας αγωνιζόμενος, αλλά χωρίς αυτή να κουράζει κάποιον που θα επιλέξει αυτή τη μοτοσικλέτα για βόλτες enduro χωρίς αγωνιστικές απαιτήσεις. Εμείς όπου κι αν τη δοκιμάσαμε, είτε στη στρωμένη χωμάτινη πίστα που είχαμε στη διάθεσή μας, είτε στις βραχώδεις απόκρημνες διαδρομές των γύρω βουνών και σε όσες ρυθμίσεις μπορέσαμε να επιλέξουμε, δεν καταφέραμε να βρούμε την παραμικρή αδυναμία πλαισίου και αναρτήσεων.
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
Ηλεκτροκίνηση ή υδρογόνο: Ποιο είναι το μέλλον στις μοτοσυκλέτες και τα scooter;
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Yamaha στο Japan Mobility Show 2025: Από AI που “μαθαίνει να οδηγεί” μέχρι υδρογονοκίνητα scooters!
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.