Φρένα
Στον τομέα της πέδησης το SW
δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Μπορεί
στο άκουσμα του ενός μόνο δίσκου
μπροστά, να μην έρχονται στο μυαλό και οι καλύτεροι συνειρμοί, αλλά
στην πράξη οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας έχουν κάνει πολύ
καλή δουλειά. Το μπροστινό δισκόφρενο των 276 χλστ. με τη δαγκάνα
των τριών εμβόλων και ο πίσω δίσκος των 240 χλστ. με τη διπίστονη
δαγκάνα, ενώνονται μεταξύ τους
μέσω του CBS της Honda και δημιουργούν μία αγαστή συνεργασία με
πολύ θετικά αποτελέσματα. Στο
τράβηγμα και των δύο μανετών, η
ισχύς έρχεται άμεσα και σε μεγάλες δόσεις, με αποτέλεσμα τα χιλιόμετρα στο αναλογικό κοντέρ να μειώνονται γρήγορα και χωρίς άγχος
από πλευράς του αναβάτη. Οι δύο
δίσκοι αποδίδουν γραμμικά τη δύναμή τους, αν και η αίσθηση που
φτάνει στις μανέτες αν και υπολοίπονται του ιδανικού σε αίσθηση.
Ωστόσο, το γεγονός ότι τα δύο δισκόφρενα ενεργοποιούνται ταυτόχρονα, απομακρύνει τον κίνδυνο
μπλοκαρίσματος ενός εκ των δύο
και επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της επιβραδυντικής ισχύος
που παράγουν. Τα πολύ υψηλά
επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας
έρχεται να επισφραγίσει η πολύ
καλή λειτουργία του ABS που
επεμβαίνει πάντα την κατάλληλη
στιγμή, δίχως να επηρεάζει αρνητικά την απόσταση φρεναρίσματος.
Πλαίσιο/Αναρτήσεις
Το πλαίσιο του νέου SW-Τ600 βασίζεται σε αυτό του επίσης νέου και
μικρότερου σε κυβισμό SW-T400. Η
σχεδίασή του κινείται στα πρότυπα
της κατηγορίας, με τη μονή ατσάλινη
ραχοκοκαλιά να φέρει στο μπροστινό
μέρος ένα συμβατικό πιρούνι 41
χλστ. με τη διαδρομή του να ανέρχεται στα 105 χλστ. Στο πίσω μέρος, ο
μεγάλος κινητήρας που παίζει και το
ρόλο του ψαλιδιού, χρησιμοποιεί επιπλέον μπράτσο στη δεξιά μεριά για
την ενίσχυση της ακαμψίας και τη
στήριξη του ενός εκ των δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις
ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το μεταξόνιο του mega scooter
της Honda φτάνει τα 1.599 χλστ. και
σε συνδυασμό με την κάστερ των
28,5 μοιρών αλλά και το ίχνος των
105 χλστ. δημιουργούν μία συντηρητική γεωμετρία που αποτυπώνεται
και στο δρόμο. Αυτά που κυριαρχούν
σαν αίσθηση είναι η σταθερότητα
στις υψηλές ταχύτητες αλλά και η
πολύ καλή ευελιξία που παρουσιάζει
το scooter με μικρότερες ταχύτητες
και παρά το μέγεθός του.
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.