Κινητήρας
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους
επικεφαλής και τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο δεν αποτελεί μία
εντελώς νέα μονάδα, αλλά εξέλιξη
της προηγούμενης έκδοσης. Οι μηχανικοί της εταιρίας προχώρησαν
σε βελτιώσεις στην εισαγωγή αλλά
και στην εξαγωγή του μοτέρ με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της
απόδοσης που συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας. Στην πράξη, η κινητήρια μονάδα καταφέρνει να δείξει τα δόντια
της από το πρώτο κιόλας άνοιγμα
του γκαζιού μαζεύοντας γρήγορα
χιλιόμετρα στο αναλογικό κοντέρ.
Τα κιλά που έχει να κινήσει δεν είναι λίγα και εξαιτίας αυτού, ο επιταχύνσεις από στάση δεν είναι τόσο
δυνατές όσο θα περίμενε κανείς
κοιτάζοντας τα νούμερα. Βέβαια,
στη μειωμένη αίσθηση της επιτάχυνσης σημαντικό ρόλο παίζει και η
απουσία ενοχλητικών κραδασμών
από το μοτέρ, αλλά και η πολύ καλή
λειτουργία του CVT κιβωτίου που
εκμεταλλεύεται έξυπνα την απόδοση χωρίς παράλληλα να φοβίζει τον
αναβάτη στις εκκινήσεις με τέρμα
γκάζι. Και στον τομέα των ρεπρίζ, το
μοτέρ της Honda ανταποκρίνεται με
θετικό τρόπο. Σε περίπτωση που
το γκάζι παραμείνει ανοιχτό, η
βελόνα του ταχύμετρου θα
εξαντλήσει όλες τις ενδείξεις με
γοργό και σταθερό ρυθμό σημαδεύοντας έως και τα 180
χλμ./ώρα. Χαμηλές είναι και οι
απαιτήσεις του κινητήρα σε καύσιμο
μίγμα, αν λάβει κανείς υπόψη τη
χωρητικότητα του, αλλά και το βάρος που καλείται να κινήσει. Ενδεικτική είναι η τιμή της μέσης κατανάλωσης που δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ. σε
συνθήκες μικτής διαδρομής.
Στο δρόμο
Το νέο SW-T600 δείχνει τα χαρίσματά του από την πρώτη κιόλας
στιγμή. Ο ήχος του δικύλινδρου κινητήρα φτάνει στα αφτιά του αναβάτη και κάνει την παρουσία του αισθητή χωρίς να ενοχλεί. Αυτό που
δεν θα φτάσει ποτέ στον τελευταίο
είναι οι κραδασμοί από το μοτέρ το
οποίο, ανεξάρτητα από την ταχύτητα
και τις σ.α.λ. που λειτουργεί είναι
πάντα υπόδειγμα πολιτισμένης λειτουργίας και διακριτικότητας. Το ρόλο τους εδώ παίζουν και τα σινεμπλόκ που βρίσκονται μεταξύ του μοτέρ και του πλαισίου και δείχνουν να
κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
Τα μαλακά μόρια έχουν ήδη αναπαυθεί στην εξαιρετικά ανατομική
σέλα και, αν είχαν στόμα, σίγουρα
θα χαμογελούσαν. Οι πρώτες βόλτες στο κέντρο της πόλης δεν επιφυλάσσουν εκπλήξεις στον αναβάτη
του Honda που κινείται ακριβώς
όπως περιμένεις. Η ευελιξία του
είναι εξαιρετική σε χαμηλές και
μεσαίες ταχύτητες ως απόρροια
των μικρών του τροχών και οι αναρτήσεις φιλτράρουν άκρως ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες ενισχύοντας
την υψηλή ποιότητα κύλισης του
SW-T600. Οποιαδήποτε ώθηση ή
τράβηγμα στο τιμόνι μεταφράζεται
σε άμεση αλλαγή κατεύθυνσης που
σε κάνει να αναρωτιέσαι για το μήκος του μεταξονίου, αλλά και για τα
υπόλοιπα συντηρητικά νούμερα της
γεωμετρίας του πλαισίου που ανακοινώνει η Honda. Αυτά βέβαια κάνουν την εμφάνισή τους σε ταχύτητες βαδίσματος και με τα «πόδια κάτω», όπως φυσικά και το μήκος του
scooter που δεν επιτρέπει τους
ακραίους ελιγμούς ανάμεσα στα
σταματημένα αυτοκίνητα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η πολύ
καλή κατανομή του βάρους αφήνει
τον αναβάτη να ελίσσεται με χάρη
πραγματοποιώντας μανούβρες με
ευκολία, αλλά και με μικρότερη ταχύτητα σε σχέση με ελαφρύτερα
μοντέλα της ίδιας κατηγορίας. Όπως
και να έχει, τα 250 κιλά του SWT600
δεν θα τα δείτε ποτέ παρά μόνο στα χαρτιά.
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αγοράζεις με την τιμή ή με το χρηματοδοτικό;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr