net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με τουριστικές διαθέσεις

Η έκδοση Sport καταφέρνει να ξεχωρίζει χάρη στη γκρι ματ βαφή των πλαστικών της. Πιο ψηλό και επιβλητικό το Mp3 με τη νέα και μεγαλύτερη ζελατίνα.

Η ανασχεδιασμένη ζελατίνα ρυθμίζεται τώρα σε τρεις διαφορετικές θέσεις. Για να μειωθεί το φαινόμενο της υποπίεσης, στο κάτω μέρος δεν εφάπτεται με τα πλαστικά.

Mp3 Touring 500 ie Business και Sport

Οι μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι του «κλασικού» Mp3 έχουν παραμείνει ανέγγιχτοι. Προσέξτε την επένδυση της χειρολαβής που βρίσκεται σε αρμονία με αυτή της σέλας

Μεγάλωσε η γκάμα των κινητήρων

Πάνω από τον πίνακα οργάνων υπάρχουν πλέον 3 θήκες για αντικείμενα.

Νέα Piaggio Mp3 Touring

Με μικρές επεμβάσεις στην αισθητική και στην εργονομία, το Mp3 περνάει σε μία νέα περίοδο ωριμότητας. Το μεγάλο νέο είναι η προσθήκη του 500άρη κινητήρα στη γκάμα των 3κυκλων scooter.

 
Οι τρεις που έκαναν τη διαφορά!
Tα ιταλικό scooter κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού από την ημέρα της παρουσίασής του. Με τους δύο μπροστινούς τροχούς να προσφέρουν πρωτόγνωρα επίπεδα ασφάλειας, ειδικά σε ολισθηρές συνθήκες, το Mp3 κατέκτησε το δικό του φανατικό κοινό που πλέον αριθμεί περισσότερους από 100.000 ιδιοκτήτες σε όλο τον κόσμο. Η Piaggio βρήκε στο πρόσωπο του Mp3 μία πλατφόρμα πάνω στην οποία μπορούσε να πειραματιστεί ελεύθερα και να προσφέρει ουκ ολίγες εκδόσεις. Μέχρι και υβριδικό μοντέλο έχει παρουσιάσει, με μεγαλύτερη φυσικά προσθήκη την έλευση των «αστικότερων» και μικρότερων σε διαστάσεις Yourban. Η έκδοση LT ήταν άλλο ένα μοντέλο που έθεσε τη σειρά…εκτός ανταγωνισμού, αφού για πρώτη φορά ο κάτοχος διπλώματος αυτοκινήτου μπορούσε να οδηγήσει ένα όχημα που συμπεριφέρεται όπως όλα τα δίκυκλα χωρίς να χρειάζεται να έχει ειδική άδεια. Μετά από αυτό, η ιταλική εταιρία σκέφτηκε ότι ήταν καιρός να κοιτάξει και έξω από την πόλη, ένα πεδίο όπου ήδη χρησιμοποιείτο το Mp3 των 400 κ.εκ. από τους αναβάτες του. Τι πιο λογικό λοιπόν από το να βελτιώσει το scooter της στα σημεία, ώστε να παρουσιαστεί πιο ικανό σε συνθήκες ταξιδιού. Ιδού λοιπόν η νέα σειρά Touring με το κορυφαίο μοντέλο 500 ie να αποτελεί κι εκείνο που μπορεί να κάνει τα πάντα.

Σχεδίαση/Εργονομία: Άνεση και προστασία
Mε μικρές και διακριτικές αλλαγές, η Piaggio κατάφερε να διαχωρίσει τη σειρά Touring από την υπόλοιπη οικογένεια Mp3 και να την εξοπλίσει κατάλληλα για μακρύτερες αποστάσεις. Στον αισθητικό τομέα, αλλαγές υπάρχουν στο μπροστινό μέρος και συγκεκριμένα, στην ανασχεδιασμένη γρίλια με τα μεγαλύτερα φιλέτα χρωμίου. Αυτή είναι και η μοναδική αλλαγή καθαρά αισθητικής φύσεως, με τις υπόλοιπες να αφορούν στην εργονομία του μοντέλου και στα αυξημένα επίπεδα άνεσης προς τους επιβαίνοντες. Το Mp3 Touring φέρει μία εξολοκλήρου ανασχεδιασμένη ζελατίνα που ρυθμίζεται και σε ύψος, ώστε να καλύπτει αποτελεσματικότερα τον αναβάτη και να μειώνει τις αναταράξεις στο κράνος. Η νέα ζελατίνα οδήγησε και σε αλλαγές του πάνω μέρους των πλαστικών, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένας μικρός αποθηκευτικός χώρος με τρεις διαφορετικές θήκες ακριβώς πάνω από τα όργανα. Από το σχεδιαστήριο πέρασε και η σέλα που έχει ντυθεί με νέα υλικά (αφρώδες και επένδυση) για ακόμη μεγαλύτερη άνεση, ενώ νέας σχεδίασης είναι και τα γκριπ του τιμονιού.

Κινητήρας: Μεγάλωσε η γκάμα
Tο Mp3 υιοθετεί για πρώτη φορά το μοτέρ που έχουμε συναντήσει και στο μεγάλο Beverly, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να κινηθεί αρκετά μακριά από το αστικό περιβάλλον, λόγω της σημαντικά μεγαλύτερης ισχύος. Η χωρητικότητά του υγρόψυκτου μονοκύλινδρου, με τις τέσσερις βαλβίδες και τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής, ανέρχεται στα 492 κ.εκ.. Η ισχύς αγγίζει τους 40 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και η τιμή της ροπής τα 4,5 kgm στις 5.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και η ανάφλεξη του μίγματος γίνεται τώρα, για πρώτη φορά, από δύο μπουζί που, σύμφωνα με την Piaggio, βελτιώνουν την καύση, μειώνουν τις εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα ρίχνουν και τα επίπεδα θορύβου από το μοτέρ. Τέλος, στο σύστημα της εξαγωγής, η εταιρεία, πέρα από τον τριοδικό καταλύτη, έχει τοποθετήσει και αισθητήρα οξυγόνου. Όπως είπαμε και στην εισαγωγή, τόσο το μοτέρ των 300 κ.εκ., όσο και αυτό των 125, διαθέτουν πλέον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα γκαζιού ride by wire που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε scooter αυτού του κυβισμού. Επιπλέον αλλαγές έχει δεχτεί το 125 και στο CVT κιβώτιο, για πιο ομαλές και προοδευτικές εκκινήσεις.Από τους υπόλοιπους κινητήρες της σειράς, ο μόνος που δεν έχει δεχτεί κάποια βελτίωση είναι αυτός των 400 κ. εκ. και 34 ίππων.

Υπόλοιπες εκδόσεις-χρώματα
Οι εκδόσεις στα 125, 300 και 400 κ.εκ. θα είναι διαθέσιμες σε μαύρο (Cosmo Black), γκρι (Orione Grey), μπλε (Midnight Blue) και κόκκινο (Antares Red). Το κορυφαίο Mp3 Touring 500 θα διατίθεται στην έκδοση Business σε χάλκινο (Perseo Bronze), λευκό (Perla White) και γκρι (Orione Grey) και στην έκδοση Sport σε γκρι ματ (Matt Grey). Να σημειωθεί ότι όλα τα χρώματα-εκτός του ματ-είναι μεταλλικά.

Mp3 Touring 500 ie Business και Sport
Τ ο Mp3 Touring με το μεγάλο κινητήρα των 500 κ.εκ. θα διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, Business και Sport και επιπλέον, ως έκδοση LT που οδηγείτε με δίπλωμα αυτοκινήτου. Οι μεταξύ τους διαφορές εντοπίζονται στα αλουμινένια προστατευτικά της ποδιάς, στο διαφορετικό χρώμα στη ραφή της σέλας και στους πιο αεροδυναμικούς καθρέπτες της Sport έκδοσης. Σε αυτή την έκδοση, οι τροχοί είναι βαμμένοι μαύροι όπως άλλωστε και το χερούλι του συνεπιβάτη. Στο ίδιο χρώμα είναι επίσης το προστατευτικό της εξάτμισης, αλλά και οι γρίλιες του ρύγχους. Οι υπόλοιπες πλαστικές επιφάνειες φέρουν γκρι ματ βαφή, ένα αποκλειστικό προνόμιο της Sport έκδοσης. Στην έκδοση Business, το scooter παρουσιάζει έναν πιο πολυτελή αέρα. Η επένδυση της σέλας είναι καφέ, όπως και το χερούλι του συνεπιβάτη, ενώ το προστατευτικό της εξάτμισης είναι χρωμιωμένο. Τέλος, στο μαύρο χρώμα της έκδοσης Business, η σέλα αλλά και το πλαστικό προστατευτικό είναι βαμμένα μαύρα.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ