net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

ΜTX: Honda CBF 250

To CBF 250 είναι μια ιδανική μοτοσικλέτα για να γαλουχηθείς στον κόσμο των δύο τροχών. Ο φιλικός του χαρακτήρας και η απροβλημάτιστη λειτουργία του θα γίνουν τα εφόδιά σου ώστε τα πρώτα σου «βήματα» στον κόσμο των μοτοσικλετών να αποτελούν αύριο ωραίες αναμνήσεις.

 
To CBF 250 παρουσιάστηκε το 2004 για πρώτη φορά και ουσιαστικά αντικατέστησε το CB 250 που πλέον θεωρείτο ξεπερασμένο. Το CBF έγινε το σημείο αναφοράς για τους entry level αναβάτες, μιας και συγκεντρώνει πλειάδα χαρακτηριστικών που είναι φιλικά προς αυτούς. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή και με αντοχή στο χρόνο, ενώ ανθεκτικά πλαστικά και βαφή, με ελάχιστη φροντίδα και προσοχή θα δείχνουν φρέσκα ακόμα και μετά από χρόνια. Η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος και η γραμμική απόδοση του κινητήρα θα γίνουν σύμμαχοι μέσα στην πόλη. Η ελαφριά αίσθηση της μοτοσικλέτας και η προβλέψιμη συμπεριφορά της κάτω από όλες τις συνθήκες είναι στοιχεία που θα εκτιμηθούν δεόντως. Αν και μονάχα 250 κ.εκ., καθώς το οδηγείς εκπέμπει ποιότητα κύλισης που συναντάς σε καλές μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού.

Αισθητική: χαμηλών τόνων

Η αισθητική του CBF, δίχως να πρωτοτυπεί, καταφέρνει να είναι συμπαθής. Κοιτώντας το, μπορείς εύκολα να αναγνωρίσεις στοιχεία που φανερώνουν την ταυτότητα της οικογένειας των CBF. Το σχήμα του είναι μοντέρνο, αλλά συνάμα κλασικό, δίχως κραυγαλέα χαρακτηριστικά, καταφέρνοντας να παραμείνει διαχρονικό. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει αναλογικές ενδείξεις για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο και μια μικρή LCD οθόνη με τις συνοδευτικές πληροφορίες. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα, ενώ προσεκτικά επιλεγμένα είναι το ύφασμα της σέλας και το υλικό των πλαστικών μερών της μοτοσικλέτας.

Άνεση/χώροι: μεγάλο στο μάτι…

Οι εξωτερικές διαστάσεις του CBF είναι οι ιδανικές και ενώ δείχνει μια μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού, μόλις κάτσεις στη σέλα της φαντάζει λιλιπούτεια. Η μικρή απόσταση της σέλας από το έδαφος και η απόσταση τιμονιού-σέλας-μαρσπιέ συντελούν ώστε ο αναβάτης να νιώθει αμέσως εξοικείωση με τη μοτοσικλέτα. Η σέλα είναι ανατομική και αρκετά πλατιά ώστε να μπορεί άνετα να φιλοξενήσει συνεπιβάτη. Μάλιστα, ο τελευταίος έχει στη διάθεσή του και χειρολαβές για να στηρίζεται.

Κινητήρας: ηλεκτρική λειτουργία

Ο κινητήρας του CBF 250 έχει ηλεκτρική λειτουργία τόσο όσον αφορά στην απόδοσή του όσο και στο θόρυβο που παράγει. Η δύναμη φτάνει στον πίσω τροχό ιδιαίτερα γραμμικά και πουθενά στην καμπύλη ισχύος του δεν υπάρχει υπόνοια «τρύπας» ή «ξεσπάσματος». Ρίχνοντας μια ματιά στα τεχνικά του χαρακτηριστικά, βρίσκουμε ένα μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 234 κ.εκ. Το μέγιστο νούμερο ισχύς είναι 20,1 ίπποι στις 8.000 σ.α.λ., ενώ στις 6.000 σ.α.λ. κορυφώνεται η ροπή, όπου και παράγονται τα 2,24 kgm. Η τροφοδοσία γίνεται με καρμπιρατέρ, ενώ την εκκίνηση του κινητήρα αναλαμβάνει αποκλειστικά η μίζα. Το σασμάν διαθέτει 6 σχέσεις και είναι ιδιαίτερα μαλακό και αθόρυβο, ενώ μαλακός και ανθεκτικός είναι και ο συμπλέκτης.

Οδηγώντας: ο καλύτερος σύντροφος

Το CBF 250 καταφέρνει και συνδυάζει όλα τα θετικά χαρακτηριστικά των μεγάλου κυβισμού μοτοσικλετών με το φιλικό και προσιτό χαρακτήρα του. Ο κινητήρας του, με τη γραμμική του λειτουργία, αλλά και το επίπεδο των επιδόσεών του, δεν θα τρομάξει. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκο εμπρός με διάμετρο 276 χιλ. και ταμπούρο πίσω, τα οποία και θα ακινητοποιήσουν σχετικά σύντομα την ελαφριά κατασκευή, με μοναδικό μελανό σημείο την ελλιπή πληροφόρηση που προσφέρει στον αναβάτη. Το CBF, με τη μηδενική σχεδόν αδράνειά του και την εμπιστοσύνη που παρέχει το στιβαρό του πλαίσιο, θα κινηθεί μέσα στην πόλη σαν αστραπή. Ο φιλικός και προβλέψιμος χαρακτήρας του έχει ως αποτέλεσμα ο οδηγός να εξοικειωθεί γρήγορα μαζί του. Η θέση οδήγησης παρέχει καλό κοντρόλ της μοτοσικλέτας, αλλά και υψηλά επίπεδα άνεσης. Ο βελούδινος κινητήρας δεν θα προβληματίσει, ενώ και οι απαιτήσεις του σε βενζίνη και συντήρηση είναι ελάχιστες.

Συμπέρασμα: Φιλικό και άθραυστο

Το CBF 250 είναι μια ιδανική πρόταση για όλους εκείνους που επιθυμούν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο των μοτοσικλετών. Ο φιλικός και προβλέψιμος χαρακτήρας του θα σας μυήσει με τον καλύτερο τρόπο στα μυστικά της οδήγησης, ενώ η άθραυστη κράση του θα σας κρατήσει μακριά από τα συνεργεία.

Τι να προσέξετε

Ο κινητήρας του CBF 250 είναι από τους πιο αξιόπιστους του είδους, συνεπώς δεν χρειάζεται να επικεντρώσετε ιδιαίτερα την προσοχή σας σε αυτό το σημείο. Κοιτάξτε περισσότερο τα περιφερειακά της μοτοσικλέτας και επιλέξτε κάποια που θα είναι στην καλύτερη κατάσταση.

Τι θα αλλάζατε

Το CBF 250 είναι σχεδιασμένο για αναβάτες μετρίου αναστήματος. Αν λοιπόν η φύση σάς έχει προικίσει με περίσσιο ανάστημα, καλό θα ήταν να αλλάξετε το τιμόνι με κάποιο ψηλότερο και κυρίως με πιο ανοικτές γωνίες.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, 4Β, Α/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 249
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.): 20,1/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,24/6.000
Τροφοδοσία: Καρμπιρατέρ
Συμπίεση: 9,3:1
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 16
Εκκίνηση: Μίζα
Μήκος (εκ.): 2035
Πλάτος (εκ.): 745
Ύψος σέλας (εκ.): 780
Μεταξόνιο (εκ.): 1.370
Βάρος (κιλά): 138,5
Ελαστικό εμπρός: 100/80-17
Ελαστικό πίσω: 130/70-17
Φρένα εμπρός: Δ x 276
Φρένα πίσω: Τ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ