LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Λανσάρεται πλέον και στην Ευρώπη

Το VTR 250 αποτελούσε από την εποχή που παρουσιάστηκε (1997) αποκλειστικό «προνόμιο» των Ιαπώνων, αφού η διάθεση του μοντέλου γινόταν μόνο σε «εγχώρια» πλαίσια. Το μοντέλο του 2009 θα λανσαριστεί και στην Ευρώπη, ωστόσο προς το παρόν δεν πρόκειται να εισαχθεί στην Ελλάδα.

 
Ποιος είπε ότι τα commuters θα πρέπει να είναι κατ ανάγκη αδιάφορα; Αυτή πρέπει να ήταν σίγουρα η βασική «ιδέα» για τη δημιουργία του VTR 250 που φέτος κλείνει αισίως τα 12 χρόνια στη παραγωγή, αποτελώντας μια όμορφη και πρακτική entry level μοτοσικλέτα, η οποία χαρακτηρίζεται από τον δικύλινδρο κινητήρα και το πλαίσιο χωροδικτύωμα. Το μοντέλο του 2009, έκτος από το εκτεταμένο αισθητικό φρεσκάρισμα που δέχθηκε αποφάσισε να διευρύνει και τους ορίζοντες του, «σαλπάροντας» από τη μακρινή Ιαπωνία, με ρότα προς τη γηραιά ήπειρο. Η μοτοσικλέτα πρόκειται να εισαχθεί σε κατά τόπους ευρωπαϊκές αγορές, αφού αποτελεί ένα πρώτης τάξεως «εργαλείο» για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, όντας οικονομική, ευέλικτη, αλλά σε καμία περίπτωση «αδιάφορη».

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος V90 με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Χωρητικότητα: 250 κ.εκ.
Ισχύς: 30 ίπποι / 8.500 σ.α.λ.
Ροπή: 2,2 kg-m / 8.500 σ.α.λ.
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI

Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ.
Ανάρτηση Π: Μονό αμορτισέρ διαδρομής 125 χλστ.
Φρένο Ε: Μονός δίσκος διαμέτρου 296 χλστ. - διπίστονη δαγκάνα
Φρένο Π: Μονός δίσκος διαμέτρου 220 χλστ. - μονοπίστονη δαγκάνα
Ελαστικό Ε: 110/70-17
Ελαστικό Π: 140/70-17

Μήκος: 2.070 χλστ.
Πλάτος: 725 χλστ.
Ύψος: 1.055 χλστ.
Βάρος: 161 κιλά
Ύψος σέλας: 775 χλστ.
Ρεζερβουάρ: 12,4 λίτρα

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ