Το μικρού κυβισμού αυτό commuter, κατασκευάζεται από τη Honda Amazonia και αποτελεί τη πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με δυνατότητα καύσης είτε βενζίνης, είτε βιοαιθανόλης, είτε καύσιμου μίγματος αυτών των δύο. Η τιμή του είναι 2.706$ και η παραγωγή του θα αγγίξει τις 200.000 μονάδες το 2009.
Το Honda CG150 διατίθεται αποκλειστικά στην αγορά της Βραζιλίας, όπου η βιοαιθανόλη είναι ένα πολύ διαδεδομένο εναλλακτικό καύσιμο κίνησης. Υπολογίζεται ότι περίπου το 90% των αυτοκινήτων στη χώρα της σάμπα έχουν την δυνατότητα καύσης βιοαιθανόλης και λόγω του ότι η πρώτη ύλη για την παραγωγής της είναι τα ζαχαρότευτλα, η Βραζιλία έχει καταφέρει να είναι ενεργειακά αυτάρκης και να μην εξαρτάται από τα καρτέλ των πετρελαιοειδών.
Δυστυχώς στην Ευρώπη η βιοαιθανόλη είναι ακριβότερη από τη βενζίνη, οπότε δεν υπάρχει, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, ενδεχόμενο εισαγωγής του CG150 στη γηραιά ήπειρο. Αξίζει να αναφερθεί πάντως, πως την εξέλιξη του συστήματος ψεκασμού της εν λόγω μοτοσικλέτας ανέλαβε η «μητρική» Honda και όχι η Honda Amazonas, αποδεικνύοντας πως υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον των κατασκευαστών στο πεδίο των εναλλακτικών καυσίμων.