LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Δοκιμή Honda CRE 230 Easy

Στη θέα του CRF 230 δεν μπόρεσε να αντισταθεί η HM (ιταλική εταιρία μετατροπών motocross σε enduro της Honda), που επεμβαίνοντας πάνω στο καθαρόαιμο μοτοσικλετάκι της ιαπωνικής φίρμας το μεταμόρφωσε για την καθημερινή χρήση, χωρίς να αλλοιώσει τα αγωνιστικά entry level γονίδιά του.

 
Η Honda με το πρώτο CRF 450 που παρουσίασε, έκανε όλη τη χωμάτινη κοινότητα να στρέψει το βλέμμα της πάνω του. Η τεχνολογική του υπεροχή, το αλουμινένιο του πλαίσιο και τα φιλικά του χαρακτηριστικά γρήγορα το ανέδειξαν σαν ένα από τα πιο καλοπουλημένα motocross. Έχοντας η Honda καθιερώσει το όνομά της ψηλά στην κατηγορία των MX μοτοσικλετών, τόσο στην μεγάλη (450 κ. εκ. 4Τ) όσο και στη μικρή (250 κ. εκ. 4Τ), δεν είχε παρά να διευρύνει την οικογένεια των CRF με μερικά καινούργια μέλη, στις σέλες των οποίων θα κάνουν τα πρώτα τους βήματα οι μελλοντικοί πρωταθλητές. Η οικογένεια αριθμεί 11 μέλη με μοτοσικλέτες από κυβισμούς 50 έως 450 κ. εκ., συμπεριλαμβανομένων και των δύο enduro (CRF 450X και 250X).

Όπως καταλαβαίνετε, η Honda έχει πάρει πολύ σοβαρά την κατηγορία των motocross μοτοσικλετών. Φυσικά στην Ελλάδα, σε αντίθεση με αυτό που συνέβαινε στο Βέλγιο, η εμπλοκή με τους αγώνες και μάλιστα σε μικρή ηλικία είναι προνόμιο ή πραγματική θέληση (αν προτιμάτε) ελαχίστων, συνεπώς η γκάμα των μικρών motocross της Honda δεν θα είχε σοβαρό λόγο ύπαρξης. Όχι όμως τώρα που η HM, η οποία ασχολείται με την μεταποίηση των motocross μοτοσικλετών της Honda σε… “πολιτικά” (για την νόμιμη κυκλοφορία τους στο δρόμο), δημιούργησε το Easy 230 F.

Μια μοτοσικλέτα που στη μορφή που την προσφέρει η HM είναι ενδιαφέρουσα για τη χώρα μας, με μερικούς μόνο περιορισμούς. Ιδανικό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν τα πρώτα βήματά τους με χωμάτινες περιπέτειες.
Μάθετε περισσότερα στο 4σέλιδο αφιέρωμα του τεύχους 19/07 Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ