Βασισμένη στο μοντέλο GTS 250, η Vespa GT-60 αναβιώνει την πρώτη Vespa του 1946. Παραμένει η γνωστή στιβαρή κατασκευή που ξέραμε με τις αλλαγές να επηρεάζονται από το χρόνο και την ανάπτυξη της τεχνολογίας που τον ακολουθεί. Το πρωτότυπο του 1946 είναι το φανάρι προσαρτημένο στο μπροστινό φτερό και το 1950 μετακινήθηκε στο τιμόνι. Με την επαναφορά του στο μπροστινό φανάρι το GT-60 δείχνει τις ρίζες του. Το μέγεθος και η επιφάνεια του λαμπτήρα έχει πάρει πιο μοντέρνα εμφάνιση σαν και αυτή του GTS. Παρόμοιες αλλαγές έχουν γίνει και στο τιμόνι, όπως ένα απλό μεταλλικό κομμάτι σαν του «παλιού καιρού». Το αναλογικό στρογγυλό ταχύμετρο έχει ρετρό γραφικά και είναι τυπικό σε όλα τα κλασσικά μοντέλα vespa. Η σέλα έχει επίσης επανασχεδιαστεί καθώς στις αρχές της η Vespa ήταν μονόσελη και αν ήθελε κάποιος τοποθετούσε και δεύτερη για συνεπιβάτη. Στην GT-60 παρατηρούμε δύο μεμονωμένα κομμάτια σε μια σέλα. Το χρώμα της επίσης μας πάει πίσω στην ιστορία και όπως όλα τα πρώτα σκούτερ της εταιρίας έχει ένα ζεστό γκρι αεροναυτικό ιριδίζον χρώμα που κολακεύει το μεταλλικό σχεδιασμό του. Οι φήμες υποστηρίζουν πως θα παραχθεί σε 999 μόνο τεμάχια. Οι συλλέκτες του «είδους» ίσως και να έχουν πάρει θέσεις στη πρώτη σειρά κατόπιν παραγγελίας όπως «επιλεκτικά» έχει ανακοινωθεί…
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr