Βασισμένη στο μοντέλο GTS 250, η Vespa GT-60 αναβιώνει την πρώτη Vespa του 1946. Παραμένει η γνωστή στιβαρή κατασκευή που ξέραμε με τις αλλαγές να επηρεάζονται από το χρόνο και την ανάπτυξη της τεχνολογίας που τον ακολουθεί. Το πρωτότυπο του 1946 είναι το φανάρι προσαρτημένο στο μπροστινό φτερό και το 1950 μετακινήθηκε στο τιμόνι. Με την επαναφορά του στο μπροστινό φανάρι το GT-60 δείχνει τις ρίζες του. Το μέγεθος και η επιφάνεια του λαμπτήρα έχει πάρει πιο μοντέρνα εμφάνιση σαν και αυτή του GTS. Παρόμοιες αλλαγές έχουν γίνει και στο τιμόνι, όπως ένα απλό μεταλλικό κομμάτι σαν του «παλιού καιρού». Το αναλογικό στρογγυλό ταχύμετρο έχει ρετρό γραφικά και είναι τυπικό σε όλα τα κλασσικά μοντέλα vespa. Η σέλα έχει επίσης επανασχεδιαστεί καθώς στις αρχές της η Vespa ήταν μονόσελη και αν ήθελε κάποιος τοποθετούσε και δεύτερη για συνεπιβάτη. Στην GT-60 παρατηρούμε δύο μεμονωμένα κομμάτια σε μια σέλα. Το χρώμα της επίσης μας πάει πίσω στην ιστορία και όπως όλα τα πρώτα σκούτερ της εταιρίας έχει ένα ζεστό γκρι αεροναυτικό ιριδίζον χρώμα που κολακεύει το μεταλλικό σχεδιασμό του. Οι φήμες υποστηρίζουν πως θα παραχθεί σε 999 μόνο τεμάχια. Οι συλλέκτες του «είδους» ίσως και να έχουν πάρει θέσεις στη πρώτη σειρά κατόπιν παραγγελίας όπως «επιλεκτικά» έχει ανακοινωθεί…
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr