• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

V7 III Carbon

V7 III Rough

V7 III Milano

3 νέες εκδόσεις Moto Guzzi V7 III

 

Η Moto Guzzi παρουσίασε στην έκθεση του Μιλάνο τρεις νέες εκδόσεις της V7 ΙΙΙ, που διαφοροποιούνται εμφανισιακά από τις υπάρχουσες. Η Carbon, η Rough και η Milano, θα είναι σε λίγο καιρό διαθέσιμες.

Το V7 II της Moto Guzzi ξεχωρίζει εύκολα από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του είδους αρχικά χάρη στον εγκάρσια τοποθετημένο δικύλινδρο κινητήρα, αλλά και γιατί διατηρεί αναλλοίωτα τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εμφάνισή της με το πέρασμα των χρόνων.

Στις υπάρχουσες εκδόσεις Stone, Special, Racer και την περιορισμένης παραγωγής Anniversario, έρχονται να προστεθούν άλλες τρεις, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην έκθεση του Μιλάνο και διαφοροποιούνται ως προς την εμφάνιση. Η Carbon, όπως υποδηλώνει το όνομά της διαθέτει λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, που περιλαμβάνουν εμπρός και πίσω φτερό, ενώ τα πλαϊνά πλαστικά καλύμματα έχουν αντικατασταθεί από το ίδιο υλικό. Επίσης, έχει κόκκινα καλύμματα στις κεφαλές του κινητήρα και ίδιου χρώματος ραφές στη σέλα, ενώ και η δαγκάνα του εμπρός φρένου της Brembo είναι κόκκινη, αντί για μαύρη. Η έκδοση Rough είναι εξοπλισμένη με ακτινωτούς τροχούς με ελαστικά μεικτής χρήσης και διαφορετικής σχεδίασης σέλα για μια πιο scrambler εμφάνιση. Τέλος, η έκδοση Milano διαθέτει πλαϊνά καλύμματα, εμπρός και πίσω φτερά από αλουμίνιο και χρωμιομένες εξατμίσεις, χειρολαβή συνεπιβάτη και καθρέπτες.

Οι νέες εκδόσεις δεν φέρνουν αλλαγές στον κινητήρα ή τα περιφερειακά, οπότε, οπότε η απόδοσή του αερόψυκτου V2 των 744 κυβικών εκατοστών παραμένει στους 52 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και τα 6,1 κιλά ροπής. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το traction control, η παρεμβατικότητα του οποίου, ρυθμίζεται σε δυο επίπεδα. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς δίνει κατανομή βάρους 46% εμπρός και 54% πίσω ενώ στο εμπρός μέρος είναι ενισχυμένο για μεγαλύτερη ακαμψία. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 40 χιλιοστών εμπρός, με διαδρομή 130 χιλιοστά και διπλά πίσω αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και δίνουν διαδρομή 80 χιλιοστά. Τα φρένα του αποτελούνται από έναν δίσκο 320 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και έναν δίσκο 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Όλες οι εκδόσεις έχουν τροχούς 18 ιντσών εμπρός και 17 πίσω και φορούν ελαστικά διαστάσεων 100/90-18 και 130/80-17. Για την πληροφόρηση του αναβάτη, έχει επιλεγεί ένα μίνιμαλ στρογγυλό όργανο με αναλογικό ταχύμετρο και μια μικρή ψηφιακή οθόνη, ενώ το στροφόμετρο απουσιάζει. Το βάρος του ανακοινώνεται στα 209 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 21 λίτρων.