
Τα scooter στην κατηγορία των 125 κυβικών αποτελούν ένα βασικό σύμμαχο που έχουμε στο καθημερινό χάος της κίνησης, μια κατάσταση που χειροτερεύει συνεχώς στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 2,5l, οικονομικότερο το Forza 125 με 2,1l.
Καλύτερο φρενάρισμα για το SH 125 με ακινητοποίηση στα 30,4m.
45,5l κάτω από τη σέλα για το Forza 125, αποθηκευτικός χώρος για δυο κράνη.
Χαμηλότερη τιμή στα 3.190 ευρώ για το Peugeot Django 125.
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!
Τα scooter στην κατηγορία των 125 κυβικών αποτελούν ένα βασικό σύμμαχο που έχουμε στο καθημερινό χάος της κίνησης, μια κατάσταση που χειροτερεύει συνεχώς στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ο αριθμός τον αυτοκινήτων έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο που μπορούν να εξυπηρετήσουν οι οδικοί άξονες, και η ανάγκη για ένα μικρό και οικονομικό μέσο που να εξυπηρετεί την καθημερινή μετακίνηση αυξάνεται συνεχώς. Είτε κάποιος είναι ήδη κάτοχος ενός οχήματος είτε όχι, η ευκολία κίνησης στους «σφιχτούς» δρόμους καθώς και η χαμηλή κατανάλωση που πετυχαίνει αυτή η κατηγορία, είναι χαρακτηριστικά ιδιαίτερα δελεαστικά. Σε αυτό το συγκριτικό επιλέγουμε τα πέντε καλύτερα scooter που έχουν τη χαμηλότερη κατανάλωση και διαθέτουν ABSστα φρένα. Πρώτο στη λίστα μας με έρχεται το Forza 125 της Honda με κατανάλωση μόλις 2,1lκαι αμέσως μετά βρίσκουμε το PCX 125 με 2,3l. Στην ίδια θέση έχουμε SH 125 και Aprilia SR GT 125 με ίδια μέτρηση στα 2,4l ενώ τέλος, 2,5l θα καταναλώσει το Peugeot Django 125.
| Μάρκα | Τιμή | 80 - 0 Km/h (Μέτρα) |
Μέση Κατανάλωση | Αποθηκευτικός χώρος (λίτρα) | Φρένα |
|---|---|---|---|---|---|
| HONDA FORZA 125 | 5.600 | 30,8 | 2,1 | 45,5 | ABS |
| HONDA PCX 125 | 3.650 | 31,5 | 2,3 | 28 | ABS |
| HONDA SH 125 | 4.000 | 30,4 | 2,4 | 35 | ABS |
| APRILIA SR GT 125 | 3.299 | 37 | 2,4 | 30 | ABS |
| PEUGEOT DJANGO 125 | 3.190 | 31,1 | 2,5 | 28 | ABS |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο παράγοντας της άνεσης είναι επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα που βρίσκει κανείς στην κατηγορία των scooter γενικότερα, ανεξάρτητα από τα κυβικά. Φυσικά όσο ανεβαίνουμε σε αριθμούς-τόσο χαρακτηριστικών όσο και τιμής- βρίσκουμε περισσότερες «ευκολίες». Η τάξη των 125κ.εκ που εξετάζουμε ωστόσο έχει αρκετά να προσφέρει και συγκεκριμένα, εδώ ρίχνουμε μια μάτια κάτω από κάθε σέλα για να δούμε τι μπορούμε να χωρέσουμε. Προκριμένου να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης αναφέρουμε πως από τα 45l αποθηκευτικού χώρου και πάνω, χωράνε θεωρητικά δύο κράνη Full-face. Καλό είναι όμως νά έχουμε υπόψη ότι πολλές φορές αυτό εξαρτάται από τα νούμερα εφαρμογής κάθε κράνους -μπορεί να μη χωράνε δυο κράνη XL για παράδειγμα, όπως επίσης και από τον σχεδιασμό του αποθηκευτικού χώρου κάθε δικύκλου. Το μεγαλύτερο χώρο στα scooter που έχουμε επιλέξει διαθέτει με διαφορά το Forza 125, με 45,5lκάτω από τη σέλα. Ακολουθεί το SH 125 με 35lκαι στη συνέχεια το SR GT 125 με 30l. Honda PCX 125 και Peugeot Django 125 διαθέτουν και τα δύο 28l αποθηκευτικού χώρου.
Μιας και κάναμε λόγο για δελεαστικά χαρακτηριστικά, δεν μπορούμε να μη θίξουμε και το κεφάλαιο της τιμής αγοράς. Σε μια εποχή που σχεδόν όλα εκτοξεύονται στα ύψη, μια οικονομική επιλογή, τόσο στη φάση της αγοράς όσο και της συντήρησης, φαντάζει κάτι δύσκολο. Η κατηγορία ωστόσο μας δείχνει ότι αυτό το σενάριο δεν είναι μόνο υπαρκτό, αλλά υπάρχουν και πολλές διαφορετικές επιλογές για να διαλέξει κανείς, ανάλογα με το πορτοφόλι και τις απαιτήσεις του. Στο συγκριτικό μας ξεκινάμε από την τιμή των 3.190 ευρώ για το Peugeot Django 125. Από εκεί ανεβαίνουμε στα 3.299 ευρώ για το Arpilia SR GT 125 και έπειτα στα 3.650 για το PCX 125. Στις 4.000 ευρώ ακριβώς βρίσκεται το SH 125 και ακολουθεί το ακριβότερο στη λίστα Forza 125, στην τιμή των 5.600 ευρώ.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.