Απλά τα πράγματα και στο σύστημα πέδησης και αναρτήσεων. Μπροστά ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι υπηρετεί πιστά το δισκόφρενο, ενώ πίσω έχουμε τη συνηθέστερη -σε αυτές τις κατηγορίες των 125 κ.εκ.- παρουσία του ταμπούρου. Το σίγουρο είναι ότι το φαρδύ πίσω ελαστικό παίζει σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά του κατά το φρενάρισμα (απλό ή πανικού), εξασφαλίζοντας σταθερότητα στο μικροκαμωμένο VanVan. Επίσης, δεν τίθεται θέμα συζήτησης σε ό,τι αφορά την απορρόφηση των περισσοτέρων κραδασμών, οι οποίοι περνούν σχεδόν απαρατήρητοι, αφού ό,τι ξεφεύγει από τις αναρτήσεις φροντίζουν να αναλάβουν τα μεγάλα ελαστικά.
Το μπροστινό σύστημα πέδησης ανήκει στην Tokico, ενώ το πηρούνι είναι συμβατικό.
Αλυσίδα στην τελική μετάδοση, όμορφα πλεγμένες ακτίνες και λάστιχο μπαλόνι.