net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Piaggio MP3 300 LT Hybrid
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 67091 αναγνώστες
Οικονομία και σεβασμός στο περιβάλλον
Το MP3 αποτελεί σίγουρα την πιο ριζοσπαστική πρόταση της ιταλικής εταιρείας. Πριν μερικά χρόνια ήταν το πρώτο τρίροδο παραγωγής με το πατενταρισμένο μπροστινό σύστημα αναρτήσεων και κάποια χρόνια μετά έγινε το πρώτο scooter που οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου. Πλέον, ήρθε η ώρα για μια ακόμη πρωτοπορία!
Το MP3 300 LT Hybrid θα κινηθεί με άνεση μέσα στην πόλη και έξω απο αυτή, με χαρακτηριστικό τις αυξημένες επιδόσεις.
Η οδήγηση του Hybrid δεν διαφέρει σε πολλά από αυτήν ενός απλού MP3 LT. Tα νέα στοιχεία που πρέπει να συνηθίσει ο αναβάτης, είναι το νέο ζύγισμα και οι επιπλέον δυνατότητες που δίνει η ηλεκτροκίνηση. Το πρώτο αποτελεί ίσως το πιο αρνητικό στοιχείο πάνω στο MP3 300 LT Hybrid. Η τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από τη σέλα έχει ανεβάσει το κέντρο βάρος του scooter, με αποτέλεσμα να μη συμπεριφέρεται όσο καλά συμπεριφέρονται τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς. Αυτό γίνεται εμφανές στην κίνηση σε χαμηλές, αλλά και υψηλές ταχύτητες, καθώς και στο "ρίξιμο" του scooter στη στροφή. Στη δεύτερη περίπτωση, ο αναβάτης (ειδικά αν έχει οδηγήσει ξανά MP3 στο παρελθόν) θα διαπιστώσει ότι το scooter πλαγιάζει πιο απότομα και απρόβλεπτα. Ωστόσο, δεν τίθεται θέμα ασφάλειας, παρά μόνο συνήθειας. Συνηθίζοντας, λοιπόν, το επιπλέον βάρος και το διαφορετικό ζύγισμα του Hybrid, θα μπορέσετε να κινηθείτε με σχετική ευελιξία στην πόλη. Το πλάτος του scooter δεν είναι απαγορευτικό για την κίνηση ανάμεσα σε αυτοκίνητα και το κόψιμο του τιμονιού είναι μεγάλο. Και όταν ο δρόμος ανοίξει, τα χιλιόμετρα στο ταχύμετρο θα ανέβουν γρήγορα και το MP3 θα παραμείνει σχετικά σταθερό στην τελική του, σε πείσμα του υψηλού κέντρου βάρους και του ιδιαίτερου μπροστινού. Όσον αφορά στα τέσσερα modes οδήγησης, εξυπηρετούν και από ένα διαφορετικό σκοπό. Το Hybrid Power χρησιμοποιεί όλη τη διαθέσιμη ισχύ από τους δύο κινητήρες, οι οποίοι δουλεύουν παράλληλα. Συγκεκριμένα, ο θερμικός κάνει όλη τη δουλειά και ο ηλεκτρικός συμβάλλει στην αύξηση των επιδόσεων. Πρακτικά, αυτό γίνεται πιο αντιληπτό στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, όταν το MP3 επιταχύνει. Το Hybrid Charge, από την άλλη, φροντίζει ώστε η λειτουργία του θερμικού κινητήρα να φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτρικού. Εμπειρικά, είδα ότι χρειάζονται περισσότερα από 100 χλμ. ώστε να φορτίσει το 80% περίπου της μπαταρίας. Το υπόλοιπο πρέπει να φορτίσει από την πρίζα. Πάντως, αν επιλέξετε να το φορτίσετε εξ ολοκλήρου στην πρίζα, θα σας πάρει γύρω στις τρεις ώρες.Τέλος, η ηλεκτρική κίνηση είναι το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του Hybrid. Αλλάζοντας mode στο Electric, ο κινητήρας σβήνει και η κίνηση γίνεται αθόρυβα και ανέξοδα. Η τελική με την ηλεκτροκίνηση δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 40 χλμ./ώρα και η αυτονομία αγγίζει τα 20 χλμ./ώρα. Δεν ενδείκνυται για κίνηση στους δρόμους της πόλης, ωστόσο, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα οικονομική, αν βρίσκεστε συχνά "πηγμένοι" ανάμεσα σε αυτοκίνητα που δεν επιτρέπουν την ελεύθερη κίνηση ανάμεσά τους. Το σταμάτα-ξεκίνα θα γίνει άνετα και οικονομικά με την ηλεκτροκίνηση. Και, φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε την όπισθεν! Με κλειδωμένους τους τροχούς και το Electric Reverse στο ταμπλό, το MP3 εγγυάται ότι δεν θα αναγκαστείτε ποτέ ξανά να κουβαλήσετε το βάρος του στο παρκάρισμα, στο ξεπαρκάρισμα και στις επιτόπιες μανούβρες.

 
 Το «πράσινο» MP3!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρες
Χώροι
Τέσσερα modes οδήγησης!
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Εργονομία
Κάνε φιγούρα το MP3 Hybrid σου!
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ