net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Piaggio MP3 300 LT Hybrid
Φρένα / Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 67095 αναγνώστες
Καμία διαφορά
Δύο από τους τομείς που παρέμειναν απείραχτοι πάνω στο υβριδικό MP3 είναι αυτοί των φρένων και των αναρτήσεων. Παρά το αυξημένο βάρος του συγκεκριμένου μοντέλου (ζυγίζει 257 κιλά άδειο), οι Ιταλοί δεν θεώρησαν απαραίτητη κάποια αλλαγή. Και μοιάζουν δικαιωμένοι, καθώς αμφότερα τα συστήματα λειτουργούν στα πρότυπα της σειράς των MP3. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 240 χλστ. με διπίστονες πλευστές δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο 240 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Μάλιστα, εκτός από τις δύο μανέτες, το MP3 διαθέτει και ποδόφρενο, το οποίο ενεργοποιεί συνδυαστικά τα δύο φρένα. Η ισχύς είναι ικανοποιητική, στα πρότυπα της σειράς των MP3, και η αίσθηση, παρά τις αδυναμίες της, δεν θα προκαλέσει παράπονα. Προσωπικά, θα ήθελα μια πιο άμεση αντίδραση από τα φρένα, μιας και έχουν επιφορτιστεί το επιπλέον βάρος του ηλεκτροκινητήρα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι απογοητεύτηκα από την απόδοσή τους. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, κάνουν την ίδια καλή δουλειά. Η άνεση ήταν ανέκαθεν αυτή που χαρακτήριζε τη λειτουργία τους και τίποτα δεν έχει αλλάξει στην υβριδική έκδοση. Το μπροστινό εξακολουθεί να αποτελεί το ισχυρότερο σημείο του MP3, όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια, ωστόσο, το νέο ζύγισμα του scooter, το οποίο άλλαξε από την τοποθέτηση της μπαταρίας σε τόσο ψηλό σημείο, θα προκαλέσει κάποιες ταλαντώσεις στις υψηλές ταχύτητες.

 
 Το «πράσινο» MP3!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρες
Χώροι
Τέσσερα modes οδήγησης!
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Εργονομία
Κάνε φιγούρα το MP3 Hybrid σου!
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ