LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
R you Xcited?
Φρένα
Διαβάστηκε από 34363 αναγνώστες
Αγωνιστικές επιλογές
Όπως και στο 250, στο Xciting 300 συναντάμε τρεις δίσκους στο πακέτο της πέδησης. Δύο δίσκοι μπροστά και δύο πίσω. Η αριστερή μανέτα, μάλιστα, ενεργοποιεί και τον έναν μπροστινό δίσκο, αυξάνοντας, όπως και στο 250, την ενεργητική ασφάλεια του scooter. Ωστόσο, υπάρχουν και νέα στοιχεία στα φρένα του 300Ri. Το πρώτο είναι οι ίδιοι οι δίσκοι, οι οποίοι είναι τύπου “μαργαρίτα” και το δεύτερο οι δαγκάνες, οι οποίες είναι αγωνιστικές, σε κόκκινο χρώμα. Εκτός από το θέμα του… “ψαρωτικού” εντυπωσιασμού, ωστόσο, τα νέα φρένα δε φαίνεται να διαφέρουν αισθητά από αυτά του 250. Εξαίρεση, όμως, αποτελεί το μπροστινό, το οποίο εμφανίζεται λίγο πιο δυνατό. Σε γενικές γραμμές, πάντως, τα φρένα είναι ικανοποιητικά και διαθέτουν προοδευτική λειτουργία και την απαιτούμενη δύναμη. Αν και οι επιφυλάξεις παραμένουν, λόγω του γεγονότος ότι το μοντέλο της δοκιμής δεν είχε διανύσει παρά 700 χιλιόμετρα όταν βρέθηκε στα χέρια μας, το σύστημα πέδησης του Xciting θα ήταν σαφώς καλύτερο (δεδομένου και του εξοπλισμού που χρησιμοποιήθηκε), αν διέθετε περισσότερη αμεσότητα και ακόμη ισχυρότερο μπροστινό.

 
 Kymco Xciting 300Ri
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση
Οδηγώντας
Φρένα
Αισθητική
Χώροι
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ