net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Evolution X!
Πλαίσιο / Κινητήρας
Διαβάστηκε από 63169 αναγνώστες
Νέες ισορροπίες
Το μεγαλύτερο μέρος της (σημαντικά βελτιωμένης, σε σχέση με το X8) σταθερότητάς του, το XEvo την οφείλει στο ολοκαίνουργιο πλαίσιο της Piaggio. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά μεθόδους και δίνει το κατάλληλο ζύγισμα στο scooter, ώστε να κινείται άνετα εντός και εκτός πόλης. Αν και το κέντρο βάρους βρίσκεται σχετικά ψηλά, το ζύγισμα δεν είναι όσο πισώβαρο θα περίμενε κανείς με εμπειρία από τέτοιου είδους ογκώδη μοντέλα. Ο κινητήρας παραμένει ο δοκιμασμένος Quasar 250 της Piaggio, ο οποίος έχει τροφοδοτήσει δεκάδες scooter του Ομίλου και μοιάζει να μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε χρήση και όγκο. Αθόρυβος, γραμμικός και ελαστικός, ο Quasar καταφέρνει για ακόμη μια φορά να σε κάνει να πιστέψεις ότι κατασκευάστηκε αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και όχι για κάποιο άλλο. Οι 22 ίπποι της ισχύος του κάνουν αισθητή την παρουσία τους στα σημεία που πρέπει και η λειτουργία του θυμίζει ηλεκτροκίνητο scooter.

 
 Piaggio XΕvo 250 i.e.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση / Χώροι
Φρένα
Λεπτομερώς
Αισθητική
Πλαίσιο / Κινητήρας
Αναρτήσεις
Όγκος / Ζύγισμα
Συμπέρασμα
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ