LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Στα χνάρια του μεγάλου “αδελφού”
Φρένα / Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 92728 αναγνώστες
Εμπνέουν σιγουριά
): Tο πακέτο των φρένων είναι αποτελεσματικό, αλλά δεν ικανοποιεί ιδιαίτερα στον τομέα της αίσθησης.
Το σύστημα πέδησης του Nexus αποτελείται από δύο μονά δισκόφρενα (260 χιλ. μπροστά και 240 πίσω) με διπίστονες δαγκάνες. Αν και η αίσθηση στις μανέτες είναι λίγο σκληρή, ο αναβάτης μπορεί εύκολα να συνηθίσει τις πληροφορίες που στέλνουν και να προσαρμοστεί χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Κάτω από κανονικές συνθήκες, το φρενάρισμα είναι αρκετά προοδευτικό και ομαλό, ενώ η αποτελεσματικότητα είναι αρκετή, ώστε να εμπνεύσει ένα αίσθημα ασφάλειας ακόμη και σε φρενάρισμα πανικού. Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, οι τροχοί θα μπλοκάρουν σχετικά δύσκολα. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, διατηρούν τις sport καταβολές τους, ενώ ταυτόχρονα φροντίζουν για την άνεση και την ασφάλεια του αναβάτη. Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 94 χιλ. και πίσω διπλά υδραυλικά αμορτισέρ με ρύθμιση σε τέσσερις θέσεις.

 
 Gilera Nexus 250 SP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Χώροι / ¶νεση
Κινητήρας
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ