net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Σε νέους δρόμους
Οδηγώντας
Μαχητής πόλης
Η αίσθηση που αφήνει το μικρό DT από την πρώτη κιόλας βόλτα, είναι άκρως ικανοποιητική. Οι επιβλητικές του διαστάσεις σε κάνουν να πιστεύεις πως βρίσκεσαι σε μοντέλο τουλάχιστον διπλάσιων κυβικών, φτιάχνοντάς σου τη διάθεση, ενώ από την άλλη το χαμηλό του βάρος (122 κιλά) σου επιτρέπει να το χειρίζεσαι με ευκολία. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά "επιθετική", καθώς η σέλα έχει αρκετά μεγάλη κλίση προς τα εμπρός, θέτοντας τον οδηγό πολύ μπροστά, κοντά στο φαρδύ τιμόνι και στα χειριστήρια, με τα πόδια του να "αγκαλιάζουν" το πλαστικό ντεπόζιτο. Παράπονα στον τομέα της άνεσης δεν πρόκειται να έχει ούτε ο συνεπιβάτης, καθώς ο χώρος που του αναλογεί είναι αρκετός, ενώ για τη στήριξή του υπάρχουν πρακτικές χειρολαβές. Πατώντας τη μίζα και με τη βοήθεια του τσοκ, ο κινητήρας τίθεται άμεσα σε λειτουργία και έρχεται η πρώτη έκπληξη, που δεν είναι άλλη από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και την απουσία έντονων κραδασμών και καυσαερίων. Μετά το απαραίτητο ζέσταμα, ετοιμάζεσαι να ξεκινήσεις, αναμένοντας να συναντήσεις όλες τις ιδιομορφίες των δίχρονων, αλλά αντί γι' αυτό έρχεται η δεύτερη έκπληξη. Η λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη, η δύναμη χαμηλά είναι επαρκής για να ξεκινήσει το μικρό SM αξιοπρεπώς και όσο ανεβαίνουν οι στροφές το μοντέλο συνεχίζει να επιταχύνει σταθερά, χωρίς έντονα ξεσπάσματα. Τη διαδικασία επιτάχυνσης βοηθά σε σημαντικό βαθμό η κλιμάκωση του εξατάχυτου κιβωτίου, με τις δύο πρώτες σχέσεις να είναι πολύ κοντές, βοηθώντας το σύνολο να φύγει πρώτο στο φανάρι, ακόμα και με δύο άτομα στη σέλα του. Η μέγιστη ισχύς των 15 ίππων που ανακοινώνει η Yamaha, μπορεί να υπολείπεται αρκετά από την ιπποδύναμη που είχαν τα δίχρονα 125άρια λίγα χρόνια πριν (έφταναν περίπου τα 25 άλογα και η μείωση αυτή οφείλεται στις αυστηρές προδιαγραφές που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ενωση), ωστόσο, είναι ικανοποιητική και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη. Μέσα στην πόλη, χώρο για τον οποίο προορίζεται, το DT 125 X θα κινηθεί σαν αιλουροειδές, εκμηδενίζοντας πραγματικά τις αποστάσεις, αρκεί οι στροφές του κινητήρα να κρατούνται ψηλά. Τα περιθώρια κλίσης είναι ικανοποιητικά, οι απότομες αλλαγές πορείας γίνονται ταχύτατα και με ασφάλεια, ενώ η ευκολία με την οποία θα περάσει από λακκούβες και θα ανέβει πεζοδρόμια είναι υποδειγματική. Παρά όμως τον αστικό του χαρακτήρα, δεν πρόκειται να πει όχι σε μικρά ταξιδάκια στα πέριξ. Η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 140 χλμ./ώρα, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να κινείται άνετα και για αρκετή ώρα με ταχύτητες 100-110 χιλιομέτρων. Η συμπεριφορά του DT σε αυτές τις ταχύτητες κρίνεται ουδέτερη και δεν πρόκειται να προβληματίσει και να τρομάξει τον οδηγό, αρκεί αυτός να συνηθίσει τις ταλαντώσεις που παρουσιάζονται όσο τα χιλιόμετρα προσεγγίζουν την τελική ταχύτητα, οι οποίες όμως κρίνονται φυσιολογικές και προέρχονται από τις μαλακές αναρτήσεις.

 
 Yamaha DT 125 ×
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Κινητήρας/ κιβώτιο
Πλαίσιο/Αναρτήσεις
Εξοπλισμός
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ