net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Σταθερή αξία
Οδηγώντας
Απλά και αποτελεσματικά
kawasaki, kawasaki kl, kawasaki kle 500 - Τρέχει ο χρόνος, τρέχουμε κι εμείς. Τα πάντα γύρω αλλάζουνε, οι αξίες όμως μένουν ίδιες. Το νέο KLE κρατάει την πλάτη γυρισμένη και αδιαφορεί. Υπάρχει όμως κι άλλη εξήγηση. Γιατί να αλλάξει κάτι που δουλεύει καλά και είναι και φθηνό; Μήπως η μυστική συνταγή της επιτυχίας είναι άλλη από αυτή που έχουμε δημιουργήσει στο μυαλό μας;
Γενικότερα, το KLE 500 είναι μια μοτοσικλέτα που καταφέρνει να φαίνεται σύγχρονη, παρ’ ότι βρίσκεται κοντά μας από το 1991, πόσο μάλλον φέτος που φέρει νέα χρώματα και εμφάνιση. Μπορεί σε πολλούς να φαίνεται ως μια ξεπερασμένη πρόταση, στα χέρια όμως του κατάλληλου αναβάτη ίσως και να είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία που κυκλοφορούν σήμερα στους ελληνικούς δρόμους. Κι αυτό γιατί, στην τελική, μπορεί να κάνει ό,τι ακριβώς και οι άλλοι. Ταξιδεύει πανεύκολα, καίει λίγο, έχει μεγάλους χώρους, παρέχει καλή προστασία από τον αέρα και είναι ιδιαίτερα άνετο. Σε απλές συνθήκες καθημερινής ρουτίνας, όλα με το KLE βαίνουν καλώς… έως περίφημα. Η μοτοσικλέτα δουλεύει ρολόι. Η στενή σιλουέτα της χωράει σχεδόν παντού, η γλυκιά ροπούλα ξεκολλάει τα 181 κιλά αμέσως και μόλις η θερμοκρασία ανέβει (αν ανέβει), το ευεργετικό βεντιλατέρ παίρνει μπροστά. Τα καλύτερα όμως έρχονται μόλις ανέβει ο ρυθμός, με το KLE να πλασάρεται και να πλαγιάζει πολύ περισσότερο και πιο καλά απ' ό,τι φαντάζεστε. Η σχετικά μεγάλη απόσταση του σώματος από τον μπροστινό τροχό, μπορεί να αντιμετωπιστεί με ελαφρύ σκύψιμο του κορμού προς τα εμπρός. Παράλληλα, οι μαλακές αναρτήσεις δεν επηρεάζουν τη σταθερή τροχιά του μέσα στη στροφή. Οι λογικές και αναμενόμενες ταλαντώσεις του πλαισίου θα αργήσουν να έρθουν. Το μόνο που δεν σε εμπνέει και τόσο στο KLE, είναι οι αλλαγές πορείας μέσα στη στροφή, καθώς νιώθει πολύ πιο άνετα όταν η τροχιά που ακολουθείται είναι σταθερή. Κάπου εδώ όμως αξίζει να γίνει μια μικρή μνεία στα ελαστικά Trailmax της Dunlop. Αδικούνται από το γεγονός της βύθισης του μαλακού πιρουνιού και η αρχική εντύπωση βγαίνει λανθασμένη. Η γόμα τους είναι μαλακιά και τα περιθώρια πρόσφυσης ανεξάντλητα. Δουλεύουν καλύτερα μετά από λίγα χιλιόμετρα και γραπώνουν αποτελεσματικά τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.

 
 Kawasaki KLE 500 B
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας-Κιβώτιο
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ