Αξιόπιστη μοτοσυκλέτα ή αξιόπιστο after sales;

Αξιόπιστη μοτοσυκλέτα ή αξιόπιστο after sales;

Τι θα ήθελες; Μια μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει προβλήματα, αλλά στα service της να είναι απογοητευτική ή όταν αντιμετωπίζει κάποια ζημιά, το συνεργείο να την λύνει άμεσα και γρήγορα χωρίς να σε ταλαιπωρεί καθόλου;

Η αξιοπιστία στο χώρο της μοτοσυκλέτας είναι μια «πολυσύνθετη» λέξη, που έχει πολλά παρακλάδια. Τι όμως μπορείς να ορίσεις σαν αξιοπιστία; Αξιοπιστία στο μοντέλο ή συνολικά στη μάρκα; Μήπως είναι προτιμότερο η εταιρία να λύνει άμεσα τα όποια προβλήματα που ίσως εμφανιστούν στη μοτοσυκλέτα και να έχει επάρκεια ανταλλακτικών ακόμα και μετά από 10-15 χρόνια από την παύση παραγωγής του μοντέλου, παρά να σου «βγάζει το λάδι» ακόμα και για μια απλή αλλαγή λιπαντικού;

Η εμπειρία του συνεργείου κάνει τη διαφορά

Διότι ακόμα και σε καινούργιο μοντέλο υπάρχει η πιθανότητα να εμφανιστεί κάποια βλάβη και εκεί είναι που η εταιρεία που θα σε κερδίσει ή θα σε χάσει, δείχνοντας τελικά πόσο «αξιόπιστη» είναι. Δεν μιλάμε για το κομμάτι των εγγυήσεων, αλλά για το πόσο γρήγορα και με τι ψυχολογικό κόστος θα επισκευάσει τη ζημία. Σκέψου να πας στο συνεργείο με οδική και εκεί να αντιμετωπίσεις ένα άκρως φιλικό περιβάλλον, με ανθρώπους που θα «αγκαλιάσουν» το πρόβλημα σου και θα σε κάνουν να νιώσεις άνετα, και μέσα σε λίγη ώρα να είσαι πάλι πάνω στη σέλα της μοτοσυκλέτας σου ή σε κάποιο όχημα αντικατάστασης, επειδή η επισκευή θα κρατήσει λίγες μέρες παραπάνω. Σίγουρα μπορεί να σε ξινίσει ότι αναγκάστηκες να πας συνεργείο, αλλά η καλή συμπεριφορά, η σωστή οργάνωση και δείχνοντας η εταιρεία πόσο «σημαντικός» είσαι για αυτήν θα σε κάνει να νιώσεις ότι απλά ήταν μια «στραβή» και τίποτα παραπάνω, καταγράφοντας στο μυαλό σου τη συγκεκριμένη μάρκα σαν αξιόπιστη.

Κακή αντιμετώπιση στο service ίσον χάσιμο αξιοπιστίας

Στον αντίποδα τώρα, η μοτοσυκλέτα σου δεν βγάζει κανένα πρόβλημα, πηγαίνεις στο συνεργείο για το τακτικό service της και εκεί ξεκινάει ένα «πανηγύρι» αργοπορίας, κακής συμπεριφοράς και έλλειψης ανταλλακτικών. Πώς θα σου φαινόταν αν σου έλεγαν ότι θα πρέπει η μοτοσυκλέτα να μείνει μέσα 1 μέρα επειδή υπάρχει έλλειψη φίλτρων ή να σου μιλάνε απαξιωτικά και με τουπέ, κατηγορώντας αποκλειστικά εσένα για την όποια φθορά ίσως έχει εμφανίσει η μοτοσυκλέτα; Αμέσως χάνεις την αξιοπιστία στην ίδια τη μάρκα και κατά συνέπεια και στα μελλοντικά της μοντέλα.

Όλοι θέλουμε το «άσπαστο» αλλά το after sales κάνει τη διαφορά

Ενώ σε πρώτη φάση όλοι θα θέλαμε ένα αλεξίσφαιρο μοντέλο, το κακό after sales μπορεί να μας ενοχλήσει πολύ περισσότερο από το να χρειάζεται να επισκεπτόμαστε λίγο πιο συχνά  ένα συνεργείο, αλλά η εμπειρία μας εκεί να είναι εξαιρετική και να έχουμε τη μοτοσυκλέτα στα χέρια μας άμεσα και σαφώς καλύτερη.

Συνέχεια του άρθρου >>>