Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
  • Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
  • Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
  • Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
  • Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
  • Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
  • Moto Guzzi V100 Mandello S - Test

Moto Guzzi V100 Mandello S - Test

Τη μια στιγμή μπορεί να σε σαγηνεύει με την ομορφιά ή τη λεπτότητά της και την άλλη να σου κλείνει το μάτι πονηρά, υποδηλώνοντας ότι ο πραγματικός της εαυτός μπορεί να κάνει τα υπόλοιπα sport touring να φαίνονται απλώς αδιάφορα.

Τιμή: 17.999 ευρώ

+: Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός
-: Μικρή ζελατίνα για touring χρήση

Η Moto Guzzi μετρά περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας, όμως στη μακροχρόνια πορεία της ταυτίστηκε με τις κλασσικές μοτοσυκλέτες και φυσικά με τον διαχρονικό δικύλινδρο V κινητήρα 90ο. Αν βέβαια κοιτάξει κανείς λίγο πιο πίσω, θα δει ότι από την πρώτη στιγμή η ιταλική εταιρία εστίαζε στην καινοτομία. Λίγοι γνωρίζουν για τις αγωνιστικές επιτυχίες του παρελθόντος (3.329 νίκες, 14 παγκόσμιους τίτλους και 11 νίκες στο Isle of Man) και ίσως ακόμη λιγότεροι για την αεροδυναμική σήραγγα που πρώτη η Moto Guzzi ανέπτυξε για τη σχεδίαση μοτοσυκλετών το 1950 στο Mandello. Ακριβώς από το ίδιο σημείο, τη γνωστή πόλη της Ιταλίας, ξεκινά και το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, όχι επειδή η νέα V100 Mandello δανείζεται το όνομα της γενέτειράς της, αλλά γιατί συνδυάζει την παράδοση με την τεχνολογία του σήμερα όπως ποτέ μέχρι τώρα. Αυτός άλλωστε ήταν ο μόνος τρόπος για να ταράξει και πάλι τα νερά όπως στο παρελθόν, θέτοντας παράλληλα γερές βάσεις για τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν.

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά