
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2025
				CP2 κινητήρας 689cc με 73 άλογα.
Ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ και monoshock με μοχλικό....
					 

				CP2 κινητήρας 689cc με 73 άλογα.
Ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ και monoshock με μοχλικό....
					 

				Νέα γενιά με κομψότητα και 5 χρόνια εγγύηση.
Τρικύλινδρος κινητήρας 931 κ.εκ. με 124 ίππους και Quickshiter....
					 

				Συνεπής απόκριση με υψηλό δείκτη ιξώδους. 
Μείωση τριβών και προστασία τσιμουχών & κινούμενων μερών. ...
					 

				Όριο ταχύτητας για πεζούς και χρήστες πατινιών τα 6χλμ/ώρα.
Το μέτρο έχει εγκριθεί αλλά είναι ασαφές το πως θα εφαρμοστεί....
					 

				Οι οδηγοί αρχίζουν να συμμορφώνονται με την πίεση της Τροχαίας.
Η Αττική πρώτη σε παραβάσεις – Η Κρήτη γίνεται παράδειγμα προς μίμηση....
					 

				Έξι θεματικές συλλογές με έμπνευση από το αγωνιστικό DNA.
Από τη νοσταλγία στο σύγχρονο street style....
					 

				Προσφορά λανσαρίσματος με πρόσθετο εξοπλισμό για κάθε ταξίδι.
Ο κινητήρας των 1.043 cc συνδυάζει ροπή και «πολιτισμένη λειτουργία»....
					 

				Με νέο μπροστινό τροχό 19 ιντσών και πιο adventure καταβολές.
Κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση σε όλα τα σενάρια....
					 

				Κινητήρας V4 Granturismo με 168 άλογα.
Ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός....
					 

				Νέος κινητήρας με 63 ίππους καθαρής αγωνιστικής δύναμης.
Νέα ένθετα στην εξάτμιση και στο airbox για τις νέες προδιαγραφές θορύβου....
					 

				Έτοιμο για την EICMA με 189 άλογα και 145Nm ροπής.
Μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου και αναρτήσεις WP APEX....
					 

				EPS 5 διαφορετικών πυκνοτήτων και προδιαγραφές ECE 22.06. 
 
Ανοιγόμενο με διπλή πιστοποίηση P-J. ...
					 

				Ένα concept από το μέλλον παρουσίασε στο Japan Mobility Show.
Futuristic σχεδίαση με επιρροές από το Anime “Akira”....
					 

				Η Yamaha τιμά την κληρονομιά της με την XSR900 GP και προχωρά μπροστά.
WR 125 με 15 ίππους και NMAX 155 Tech MAX με YECVT....
					 

				Ανανέωση για το 2026 με νέα χρωματική παλέτα.
Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας , πλήρη φωτισμό LED και Traction Control....
					 

				Τα παλιά λάδια είναι γεμάτα κατάλοιπα , καύσιμα και υγρασία.
Τα καθαρά λάδια σφραγίζουν τις εσωτερικές επιφάνειες....
					 

				Κινητήρας 368 κυβικών με 39 ίππους και προγράμματα ECO - Sport.
Traction control και δικάναλο ABS με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός....
					 

				Καθαριστικό σπρέι για πλαστικά και κινητήρες μοτοσικλετών της γνωστής εταιρίας Repsol 300ml.
 ...
					 

				Επιθετικός σπορ σχεδιασμός
GT θέση οδήγησης και μεγάλα μαρσπιέ συνεπιβάτη...
					 

				V-Twin 997 cc με 89 ίππους και πλούσιος ηλεκτρονικός εξοπλισμός.
TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και θερμαινόμενες χούφτες και σέλα....
					 
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  info@mototriti.gr
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.