Σέλα: Ύψος VS σχήμα

Διαβάστηκε από 12261 αναγνώστες

Διάβασε εδώ γιατί δεν πρέπει να βγάζεις συμπεράσματα μόνο από το απόλυτο νούμερο της απόστασης της σέλας από το έδαφος.

Σχετικά με τη σέλα της μοτοσυκλέτας, για τους περισσότερους αναβάτες ισχύει το «όσο πιο χαμηλό τόσο πιο καλά». Όμως υπάρχουν κι άλλα πράγματα που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας. Οι σέλες διατίθενται σε μεγάλη ποικιλία σχημάτων, μεγεθών και απόστασης από το έδαφος, επειδή κάθε τύπος μοτοσικλέτας έχει διαφορετικό πεδίο χρήσης. Ως άμεσο αποτέλεσμα της σχεδίασης της κάθε μοτοσυκλέτας αλλά και του styling, οι σέλες διαφέρουν σημαντικά. Τα cruisers, για παράδειγμα τείνουν να έχουν τις πιο χαμηλές σέλες καθώς οι κινητήρες τους είναι συνήθως στενοί V-2, τοποθετημένοι μπροστά από τον αναβάτη. Αυτό αφήνει αρκετό χώρο ώστε να τοποθετηθεί η σέλα πιο κοντά στο έδαφος.



Τα adventure μοντέλα μεικτής χρήσης και τα motocross / enduro έχουν αυξημένες διαδρομές αναρτήσεων, οι οποίες μπορούν να κάνουν φοβερή δουλειά στην εξομάλυνση των επιφανειακών ανωμαλιών. Οι μεγαλύτερες διαδρομές όμως, αυξάνουν επίσης το συνολικό ύψος της μοτοσυκλέτας και, φυσικά, την απόσταση της σέλας από το έδαφος. Όμως, δεν θα πρέπει να βγάζετε συμπεράσματα για την άνεση λη την ευκολία χειρισμού της μοτοσυκλέτας, μόνο από το απόλυτο νούμερο των χιλιοστών που απέχει η σέλα από το έδαφος.



Οι κατασκευαστές μοτοσικλετών χρησιμοποιούν συχνά τους αριθμούς αυτούς ως τακτική πωλήσεων, καθώς οι χαμηλότεροι αριθμοί ανοίγουν την πόρτα για περισσότερους πιθανούς αγοραστές. Κάποιες φορές όμως, ο αριθμός αυτός λέει μόνο τη μισή αλήθεια. Οι off-road μηχανές έχουν στενές σέλες, οι οποίες επιτρέπουν μεγαλύτερη επέκταση των ποδιών. Αν και οι σέλες τους είναι ψηλά τοποθετημένες, τα νούμερα ύψους μπορεί να είναι κάπως παραπλανητικά, επειδή οι στενές σέλες καθιστούν ευκολότερο το να πατήσετε κάτω. Από την άλλη πλευρά, οι σπορ μηχανές έχουν συχνά πιο πλατιές σέλες επειδή ο αναβάτης κάθεται πάνω σε έναν εγκάρσια τοποθετημένο, πολυκύλινδρο κινητήρα. Το πλάτος συνήθως καθιστά πιο δύσκολο να φτάσετε στο έδαφος, επειδή τα πόδια του αναβάτη πρέπει να περάσουν γύρω από τον φαρδύ κινητήρα.

Ποιό είναι το συμπέρασμα εδώ; Μην μένετε μόνο στα απόλυτα στοιχεία ύψους για τις σέλες των μοτοσυκλετών, καθώς μόνο μια πραγματική δοκιμή θα σας δείξει τόσο εύκολο ή δύσκολο είναι το να πατήσετε στο έδαφος.

Ευχαριστούμε θερμά το www.toofast.gr για τις πολύτιμες συμβουλές σχετικά με το ύψος της σέλας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • panos bouaci

    γενικοτητες που δεν προσφερουν τιποτα απολυτως σε οποιον τα διαβασει....καντε ενα τεστ αν θελετε με κοντους αναβατες και δειχτε συγκεκριμενα ποιες μοτο ειναι λαθος υψος γι αυτους......ετσι ισως βοηθουσατε και τις εταιριες να βελτιωθουν.....η και να φτιαξουν μεταβλητου υψους μηχανες που θα μπορουν να ταιριαξουν με το υψος ολων....

      4

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός