Συνολικά, το Piaggio Medley, μοιάζει σαν ένα βελτιωμένο στα σημεία SH, μια “ραφιναρισμένη” εκδόση αυτού, που αποπνέει φρεσκάδα στην σχεδίαση και έχει έναν luxury αέρα στον δρόμο. Οι διαφορές δεν είναι τεράστιες, ωστόσο το να βελτιώσει κανείς κάτι που είναι εγνωσμένα πολύ καλό και να το κάνει καλύτερο, δεν είναι καθόλου εύκολο και για αυτό αξίζουν συγχαρητήρια στην Piaggio! Εκεί που υπάρχουν μεγάλες διαφορές είναι στους αποθηκευτικούς χώρους, όπου το Medley κερδίζει κατά κράτος το SH χωρόντας δύο κράνη κάτω από την σέλα και στην τιμή, που ξεκαθαρίζει τα πράγματα πλήρως τελικά. Με το SH στα 3.720 ευρώ και τo Medeley στα 2.920 ευρώ, μιλάμε για μια διαφορά της τάξως των 800 ευρώ. Είναι πολύ λίγες οι φορές που ένα -σημαντικά- φθηνότερο μοντέλο εμφανίζεται καλύτερο από τον ακριβότερο ανταγωνισμό του και στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μια από αυτές. Το SH 150i έθεσε τον πήχη ψηλά, η αξία του αναγνωρίστηκε από τον κόσμο και ήταν επί σειρά ετών η καλύτεργη πρόταση στην κατηγορία.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
Piaggio Medley 150 |
Honda SH 150i |
Κινητήρας |
4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
155,2 |
153 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
58x58,7 |
58Χ57,9 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
14,75/7.750 |
14,75/8.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,47/6.400 |
1,43/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
7,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
140 |
135 |
Κατανάλωση (λίτρα / 100χλμ.) |
2,9 |
3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
125 |
120 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι 33χλστ. |
Συμβατικό πιρούνι 35χλστ |
Διαδρομή (χλστ.) |
88 |
89 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
76 |
83 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/260, ABS |
Δ/240, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, ABS |
Δ/240, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
100/80-16" |
100/80-16" |
Ελαστικό Π |
110/80-14" |
120/80-17” |
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.020 |
2030 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.390 |
1340 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
799 |
799 |
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Y/N |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
N |
Στροφόμετρο |
Ν |
Y |
Immobiliser |
Y |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
N |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
N |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
N |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
N/N |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Y/Y |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
N/Y |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr