• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το φέρινγκ κάνει τη μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να ξεχωρίζει προσφέροντας παράλληλα και προστασία στον αναβάτη.

Η σέλα του GSX-S1000F παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης χωρίς να θυσιάζει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας.

Μεστή απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας από τον κινητήρα με τον μπάσο ήχο που σου φτιάχνει τη διάθεση σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού.

Τα φρένα του 4κύλινδρου 1000ριού της Suzuki στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και προσφέρουν μεγάλες ποσότητες δύναμης με γραμμικό τρόπο και καλή αίσθηση.

Suzuki GSX-S1000F | Όχι μόνο γκάζια

Τιμή: 14.395 ευρώ

Χρώματα: Κόκκινο, μπλε, γκρι ματ

Το γυμνό GSX-S1000 είναι μία μοτοσικλέτα που μπορεί να ευχαριστήσει πραγματικά τον αναβάτη της ακόμη και αν ο τελευταίος τη χρησιμοποιεί και στις καθημερινές του μετακινήσεις. 
Σωστή θέση οδήγησης, μεστή απόδοση από τον κινητήρα, πολύ καλή απόδοση από τα φρένα και τις αναρτήσεις και ένα ιδιαίτερα ικανό πλαίσιο φτιάχνουν την εικόνα μιας μοτοσικλέτας που όχι μόνο δεν θα αρνηθεί κάτι στον αναβάτη της αλλά θα το προσφέρει πολύ περισσότερα από όσα περιμένει εκείνος, ενώ δεν θα διστάσει φυσικά να μπει και στο περιβάλλον μιας πίστας με αξιώσεις. 
Την εικόνα τώρα έρχεται να συμπληρώσει η έκδοση με το φέρινγκ που προσθέτει μερικά ακόμη στοιχεία στον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας κάνοντάς τον ακόμη πιο ολοκληρωμένο.

Εργονομία-Άνεση
Το GSX-S1000F είναι ένα κλασικό μεγάλο 4κύλινδρο και αυτό μόνο καλά νέα μπορεί να είναι για την εργονομία του. Το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων είναι φαρδύ και σου προσφέρει μια πολύ ευχάριστη αίσθηση καθώς το αγκαλιάζεις με τα πόδια σου, ενώ η σέλα δείχνει να έχει την ιδανική δόση ποιοτικού αφρώδους για να σε κρατά άνετο χωρίς παράλληλα να περιορίζει τις κινήσεις σου. 
Το ψηλά τοποθετημένο και ποιοτικό τιμόνι μεταβλητής διατομής της Renthal αφήνει τα χέρια να πέσουν πάνω του χωρίς να δημιουργούν κάποια πίεση στους καρπούς, ενώ ο έλεγχος που προσφέρει βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Τα μαρσπιέ βρίσκονται σε λογικό ύψος  και ενώ διπλώνουν τα γόνατα, δεν τα κάνουν να αισθάνονται άσχημα. Όπως και με την γυμνή έκδοση έτσι και το “F”, ο πιο αδικημένος από τους δύο φαίνεται πως είναι ο συνεπιβάτης, κάτι που θα εξακριβωθεί ωστόσο κατά τη διάρκεια της πλήρους δοκιμής της μοτοσικλέτας. Τέλος, ο αναβάτης έχει στη διάθεσή το μια μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων η οποία του παρέχει όλε τις απαραίτητες πληροφορίες που περιμένει κανείς από ένα 1000άρι sport μοντέλο με βλέψεις και για γρήγορο τουρισμό.

Οδηγώντας
Ο χαρακτηριστικός μπάσος ήχος του γυμνού GSX-S1000 κάνει και εδώ την εμφάνισή του και καταφέρνει να σου φτιάχνει τη διάθεση με το που θέσεις σε λειτουργία τον κινητήρα. Πάλι καλά που δεν υπήρξε καμία επέμβαση από τους ανθρώπους της Suzuki σε αυτόν τον τομέα με την ηχητική “στάμπα” του 4κύλινδρου να διατηρείται αναλλοίωτη. 
Ο ελαφριά μανέτα του συμπλέκτη προσφέρει ακρίβεια, η πρώτη κουμπώνει θετικά στο κιβώτιο και το ιαπωνικό 1000άρι ξεκινά σα να είναι η πιο φιλική μοτοσικλέτα του κόσμου. Το συγκεκριμένο στοιχείο είναι διάχυτο και στο “F” αν και διακριτικά σου υπενθυμίζει ότι έχεις να κάνεις με μοτοσικλέτα 150 ίππων κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να είσαι προσεκτικός με το γκάζι για να μη βρεθείς πολύ πιο μακριά από εκεί που υπολόγιζες. Μπορείτε να περάσετε γρήγορα όλες τις ταχύτητες και να κολλήσετε στην 6η, το μοτέρ δεν πρόκειται να ππαραπονεθεί, η ελαστικότητα που το διακρίνει είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του. 
Η ιαπωνική μοτοσικλέτα έχει ανάλαφρη αίσθηση στο δρόμο, χάρη και στο χαμηλό βάρος, οι αναρτήσεις έχουν μία πολύ ποιοτική λειτουργία, ειδικά το πιρούνι, ενώ τα φρένα δείχνουν ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν εύκολα σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας. Ο καιρός που θα βρεθεί στα γραφεία του περιοδικού για την δοκιμή του είναι κοντά οπότε για περισσότερα θα πρέπει να κάνετε και εσείς και εμείς λίγη ακόμη υπομονή.

Η άποψη μας
Με τα “adventure” μοντέλα, -με τροχούς 17 ιντσών- που υπόσχονται περιπέτεια παντός εδάφους να έχουν κατακλύσει την αγορά, οι “κλασικές” σπορ μοτοσικλέτες με φέρινγκ έχουν περιοριστεί σε τεράστιο βαθμό. Η Suzuki με το  GSX-S1000F μας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε ακριβώς μία τέτοια μοτοσικλέτα που έχει το βλέμμα της πεντακάθαρα στραμμένο στην άσφαλτο. Δύναμη, σπορτίφ αίσθηση και μεγάλες δυνατότητες από πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις βρίσκονται πλέον σε ένα “ντυμένο” πακέτο που δεν θα αφήσει κανένα ασυγκίνητο. Εσείς είστε έτοιμοι να απολαύσετε τις χάρες μιας τέτοιας μοτοσικλέτας;


Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 4Κ, Υ/Ψ,16β
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 73,4x59
Συμπίεση (:1) 12,2
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 75/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,5/8.100
Τροφοδοσία Ψεκασμός 
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 17
Βάρος, γεμάτο (κιλά) 214
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Αλουμινίου δύο δοκών
Αναρτήσεις Ε Ανεστραμμένο, 43 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.) 125
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) 63
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 310 χλστ., 4Ε
Φρένα Π (χλστ.) Δ, 1Ε
Τροχοί-ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-17΄΄
Ελαστικό Π 160/60-17΄΄
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.140
Πλάτος, (χλστ.) 760
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.460
Ύψος σέλας (χλστ.) 810

 
  • Thod

    Ναι είναι όμορφο και retro και ευκολοδήγητο και ποιοτικό και το είχα 8 χρόνια το125 αλλά κουραστικό βαράει λόγω πίσω ελαστικού, και ναι ρε φίλτατοι είναι μιά περιουσία την σήμερον 4600€ για ένα 200ράκι που του χουν βγάλει και την σχάρα που χει το 125... και δεν κάνεις και τίποτα πέραν της πόλης ή νησιού το inazuma 250 με 3600€ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΊΑ !!!! ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΞΩ...

      1

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ