• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο νέος κινητήρας της Guzzi παρά τις Euro 4 προδιαγραφές, εχει αυθεντική αίσθηση. Ροπάτος και με απολασυτικό δούλεμα, απλά δεν συμπαθεί τις υψηλές στροφές. Μόνο παράπονο, το ότι δεν ακούγεται όπως του πρέπει και του αξίζει. Ετυχώς αυτό διορθώνεται σχετικά εύκολα (βλέπε πιο «ανοικτές» εξατμίσεις).

Κινητήρας

Πέραν φυσικά των V9, μεγάλο ενδιαφέρον έχει και ο νέος κινητήρας, για δύο λόγους. Πρώτον , γιατί η Guzz i δεν παρουσιάζει μοτέρ πολύ συχνά και κατά δεύτερον, γιατί αυτή η μονάδα, κατά πάσα πιθανότητα θα στελεχώσει πολλές μοτοσικλέτες τις ιταλικής εταιρείας στο μέλλον. 
Πρόκειται φυσικά για αεροελαιόψυκτο V2  90 μοιρών, δομημένο για εγκάρσια τοποθέτηση. Διβάλβιδος, με διάμετρο επί διαδρομή  84 Χ 77 χλστ., που προσδίδει μια χωρητικότητα της τάξεως των 853 κ.εκ. Τροφοδοτείται μέσω σώματος ψεκασμού της Marrelli, συμμορφώνεται με τις Euro4 προδιαγραφές και αποδίδει, 55 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 6,3 kg-m ροπής, στις –πολύ χαμηλές- 3.000 σ.α.λ.  
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις, ο συμπλέκτης είναι «αυτοκινητάδικος» μονόδισκος και η τελική μετάδοση γίνεται μέσω άξονα. Υπάρχει επίσης Traction Control ρυθμιζόμενο σε 2 επίπεδα παρεμβατικότητας, ενώ αν ο οδηγός το επιθυμεί, μπορεί να το θέσει εκτός λειτουργίας.  

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ