LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ηλεκτρικό για επαγγελματίες: η κρυφή δύναμη σε courier και delivery

Διαβάστηκε από 1.017 αναγνώστες (11/12/2025)
Οι οδηγοί που εργάζονται σε μεταφορικές εταιρίες και οι διανομείς, ανήκουν στους επαγγελματίες που «γράφουν» τα περισσότερα χιλιόμετρα καθημερινά.

Οι οδηγοί που εργάζονται σε μεταφορικές εταιρίες και οι διανομείς, ανήκουν στους επαγγελματίες που «γράφουν» τα περισσότερα χιλιόμετρα καθημερινά.

Μειωμένο κόστος στα καθημερινά έξοδα των επαγγελματικών οχημάτων.
Λιγότερες βλάβες, λιγότερα χαμένα κέρδη.
Το ηλεκτρικό εκσυγχρονίζει την εικόνα της επιχείρησης.
Επιδοτήσεις και φορολογικά οφέλη για επαγγελματίες.

mototriti Team

Μειωμένο κόστος στα καθημερινά έξοδα των επαγγελματικών οχημάτων.

Οι οδηγοί που εργάζονται σε μεταφορικές εταιρίες και οι διανομείς, ανήκουν στους επαγγελματίες που «γράφουν» τα περισσότερα χιλιόμετρα καθημερινά. Σε αυτή την περίπτωση τα οχήματα δεν είναι απλά ένα μέσο μετακίνησης αλλά ένα εργαλείο δουλειάς, το οποίο πέρα από άνετο και αποδοτικό, πρέπει να είναι κατά βάση αξιόπιστο. Σε αυτό το επαγγελματικό πεδίο η ηλεκτροκίνηση φαίνεται να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειωθεί το κόστος των μεταφορών, αφού τα βασικά έξοδα σε καύσιμα και συντήρηση πρακτικά «εξαφανίζονται». Ο μόνος περιορισμός επομένως στα χιλιόμετρα που θα καλύψει ένας οδηγός σε μια ημέρα δουλειάς,  είναι η αυτονομία του οχήματος.

Λιγότερες βλάβες, λιγότερα χαμένα κέρδη.

Εστιάζοντας για λίγο στο κομμάτι της συντήρησης που αναφέραμε παραπάνω, η βασική διαφορά στη λειτουργία ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα είναι πως ο πρώτος απαιτεί πολλά λιγότερα «κινητά μέρη» για να λειτουργήσει και να αποδώσει την κίνηση στη μετάδοση. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως οι πιθανότητες για κάποια βλάβη ή για αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος είναι συντριπτικά λιγότερες στην περίπτωση της ηλεκτροκίνησης. Προφανώς οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι ούτε «άφθαρτοι» ούτε «αιώνιοι». Αυτό που σημειώνουμε είναι πως η λειτουργία τους επιτρέπει στον χρήστη να έχει το κεφάλι του ήσυχο για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, πράγμα που για μια επιχείρηση μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα και –πιο απλά- λιγότερα χαμένα κέρδη.

Το ηλεκτρικό εκσυγχρονίζει την εικόνα της επιχείρησης.

Κακά τα ψέματα, για μια επιχείρηση μεγάλο ρόλο παίζει και η εικόνα που βγάζει προς τα έξω, προς του συνεργάτες και τους πελάτες της, τόσο παροντικούς όσο και μελλοντικούς. Η εικόνα μιας επιχείρησης που συμβαδίζει με τις τεχνολογικές επιταγές των ημερών, μπορεί να δημιουργήσει μια αίσθηση «συνέπειας» στον τρόπο που γίνεται αντιληπτή από τους ανθρώπους που την περιβάλλουν, όπως επίσης και να τραβήξει την προσοχή νεαρότερων ηλικιών που, αποδεδειγμένα επιλέγουν προϊόντα και υπηρεσίες που είναι πιο «κοντά» τους χρονολογικά. Πέρα λοιπόν από το εμφανές και μετρήσιμο κέρδος σε χρόνο και χρήματα, η επιχείρηση «χτίζει»  ένα προφίλ πιο μοντέρνο και σύγχρονο, γεγονός που μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί της προσφέρει.

Επιδοτήσεις και φορολογικά οφέλη για επαγγελματίες.

Φυσικά δεν είναι μυστικό πως και το ίδιο το κράτος παροτρύνει ιδιώτες και επαγγελματίες να προβούν σε αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, στο πλαίσιο της προσπάθειας που γίνεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο για μείωση του ανθρώπινου «αποτυπώματος» στο περιβάλλον. Αυτό το πετυχαίνει σε πρώτη φάση μέσω επιδοτήσεων για την αγορά και στη συνέχεια με σειρά από φοροελαφρύνσεις για τους επαγγελματίες, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος και της επαγγελματικής χρήσης. Τα οφέλη επομένως για μια επιχείρηση, πέρα από την απόσβεση που πραγματοποιείται με το χρόνο, εκτείνονται και σε πιο άμεσα, μετρήσιμα δεδομένα κόστους.

AUTOAGORA
AUTOAGORA