net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο Sir.Εκπληκτικός κινητήρας! Ροπάτος, ελαστικός -και το κυριότερο- με την σωστή αίσθηση.

Κινητήρας: O Sir!

Σε όλες τις μοτοσικλέτες αλλά ειδικά σε αυτές που ανήκουν στην κατηγορία της Bonneville, ο κινητήρας είναι το Α και το Ω. 

Τι να την κάνεις την νοσταλγική σχεδίαση και το «ύφος» αν δεν έχεις ένα μοτέρ που να υποστηρίζει τα της εμφάνισης με αντίστοιχη αίσθηση; Οι προηγούμενες Bonneville ήταν πολύ καλές μοτοσικλέτες αλλά έπασχαν ολίγον σε αυτό ακριβώς το σημείο, ο κινητήρας τους  ήταν πιο flat, «καθημερινός» και commuter ύφους, από αυτό που θα ήθελε ο συνειδητοποιημένος αναβάτης της κατηγορίας. Ε λοιπόν, το νέο μοτέρ, δεν έχει καμία σχέση!  
Οι άνθρωποι της Triumph δημιούργησαν έναν κινητήρα ο οποίος ξεχειλίζει από αίσθηση. Δεν είναι τόσο τα ποσοτικά χαρακτηριστικά του, όσο τα ποιοτικά του που εντυπωσιάζουν. 

Πολύ σωστά το βάρος δόθηκε στην ροπή και σε «λεπτομέρειες» που κάνουν την διαφορά στην συγκεκριμένη κατηγορία , όπως οι μελετημένοι κραδασμοί, ο παραγόμενος  παλμός και ο ήχος. Με 1200 κ.εκ. και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο παράλληλος  υπερτετράγωνος  (97,6 Χ 80 χλστ. διάμετρος Χ διαδρομή) νέος κινητήρας της Boneville Τ120, αποδίδει 80 ίππους στις 6.550 σ.α.λ. και 10,7 kg-m ροπής στις 3.100 σ.α.λ.  Φυσικά μιλάμε για στρόφαλο 270 μοιρών που προσδίδει μοναδική αίσθηση, ενώ έχει τοποθετηθεί επίσης συμπλέκτης ολίσθησης για να αποφεύγονται τα μπλοκαρίσματα του τροχού στα κατεβάσματα. 
Πέραν των ανωτέρω, το μεγάλο νέο είναι η υγρόψυξη, πρώτη φορά στα «Modern – Classics» της Triumph. Αν δεν το γνωρίζεις από τα specs βέβαια ίσως και να μην το καταλάβεις, αφού οι βρετανοί έχουν κρύψει πάρα πολύ καλά ψυγείο και κολάρα, σαν η υγρόψυξη να  αποτελεί «οικογενειακό στίγμα» που «δεν πρέπει να μαθευτεί παραέξω». 
Επιμένουν μάλιστα σ το «αερόψυκτο look»του  κινητήρα, που φέρει στους κυλίνδρους του τις χαρακτηριστικές ψύκτρες. Το αυτό συμβαίνει και με το ψεκασμό, τα σώματα του οποίο κρύβονται πίσω από δύο καλύμματα που μιμούνται το look των καρμπιρατέρ. 
Ο λόγος για όλα αυτά είναι πολύ απλός: Η μοτοσικλέτα πρέπει πάση θυσία να δείχνει κλασσική! Τέλος, πολύ καλή δουλειά έγινε και σε έναν άλλο τομέα, σε αυτόν της κατανάλωσης, όπου παρά του ότι όσες μέρες είχα στην κατοχή μου την μοτοσικλέτα, «χούφτωνα» το  γκάζι όπου και όπως  για να χορτάσω ροπή, ο κινητήρας έκαψε 5,7 λίτρα στα 100 χλμ.  

 
  • lazaros triumph

    Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...

      3
  • lazaros triumph

    Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...

     
  • nikos

    Τελεια μοτο,την οδηγησα το καλοκαιρι στην εκδηλωση της θεσσαλονικης.Σημειο αναφορας σε ολα,κινητηρας,κιβωτιο ταχυτητων,μαλακος συμπλεκτης,ανεση,εμφανιση,στανταρ θερμαινομενα grip και κεντρικο stand,επιβλητικη,επαθα κυριολεκτικα την πλακα μου...μονο τα χρηματα μου λειπουν...νομιζω ομως οτι τα αξιζει και με το παραπανω!

      2

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ