net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μακριά και εντυπωσιακή σε σχεδίαση η σέλα με τη σωστή δόση σκληρότητας σε αφήνει να κινηθείς πάνω της με ιδιαίτερη άνεση.

Εργονομία: Χωρίς περιττές ανέσεις

Μην περιμένετε περιττές ανέσεις από ένα superrmoto. Δεν φτιάχνονται για να ταξιδεύουν για ώρες με σταθερή ταχύτητα, αν το έκαναν αυτό δεν θα ήταν supermoto. Αυτό που μπορείτε όμως να περιμένετε είναι άνεση καθημερινή. Τι σημαίνει αυτό; Ότι μπορείτε να περάσετε τουλάχιστον μισή ώρα πάνω στη σέλα στο 701 –ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο- χωρίς να νιώσετε τα μαλακά σας μόρια να παραπονούνται. 
Σε διαδρομές στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον δεν θα αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα, ούτε φυσικά αν μοιράσετε τον χρόνο του ταξιδιού σας μεταξύ εθνικής και επαρχιακού. Η τεράστια σε μήκος ραβδωτή σέλα επιτρέπει να κινείστε μόνο με τη σκέψη πάνω της, ενώ ιδιαίτερα χρήσιμη στην πράξη αποδεικνύεται η επέκτασή της στα πλαϊνά των πλαστικών: το “τεχνητό” πλάτος που προσθέτει σε ένα πολύ νευραλγικό σημείο σας αφήνει να την γραπώνετε με άνεση με τα πόδια σας στο πολύ δυνατό φρενάρισμα και να μένετε πάνω στη σέλα στη θέση που… έχετε επιλέξει. 
Δεύτερο άτομο θα κάτσει πάνω στο Supermoto και το πόσο θα παραμείνει εκεί εξαρτάται καθαρά από το μέγεθος και τις αντοχές του. Κανένα πρόβλημα πάντως τουλάχιστον για μισάωρη παραμονή. 
Επιστρέφοντας στη θέση του αναβάτη να πούμε ότι η ψηλή σέλα, που θα φανεί ιδανική σε αναβάτες από 1,85 μ. και πάνω, προσφέρει άριστη εποπτεία του δρόμου. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής της Neken βρίσκεται σε πολύ καλή θέση για γενική χρήση –οι ψηλοί θα προτιμήσουν ένα φαρδύτερο και ψηλότερα τοποθετημένο –, οι ποιοτικότατες μανέτες είναι φυσικά ρυθμιζόμενες και έρχονται πανεύκολα στα μέτρα σας. 
Εκεί που μας τα χαλάει ελαφρώς το 701 είναι ο απίστευτα λιτός πίνακας οργάνων. Ώρα, ολικός, δύο μερικοί χιλιομετρητές και μέση ωριαία είναι τα μόνα που φτάνουν στα μάτια του αναβάτη με τη βενζίνη και τη θερμοκρασία να υπάρχουν μόνο ως λυχνίες. Επίσης, αξιοπρόσεκτο είναι και το γεγονός πως η σέλα δεν κλειδώνει με κάποιο τρόπο και αφαιρείται πανεύκολα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ιδανικό για να έχετε άμεση πρόσβαση κάτω από αυτή όχι όμως και για να αφήνετε τη μοτοσικλέτα μακριά από την εποπτεία σας για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Κάτω από τη σέλα θα βρείτε και τον επιλογέα των χαρτογραφήσεων του κινητήρα, όπως ακριβώς και στην προηγούμενη γενιά των μεγάλων μονοκύλινδρων της KTM, όχι ιδιαίτερα πρακτικό ως επιλογή. 
Θα κλείσουμε επιστρέφοντας στη θέση οδήγησης και στον έλεγχο που προσφέρει, ο οποίος είναι απόλυτος, κάτι που συνεισφέρει τα μέγιστα είτε κινείστε ανάμεσα στα αυτοκίνητα είτε επιτίθεστε στις στροφές.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ