Ο υποκινητής, ο μπαχαλάκιας, προβοκάτορας! Φανταστικός ο κινητήρας του XSR700, σε αυτόν οφείλεται κυρίως η fun προσωπικότητα της μοτοσυκλέτας.

Ο χαρακτηριστικός V κινητήρας, είναι σήμα κατατεθέν της Moto Guzzi.

Η βελτίωση του Revolution X απέφερε μεγαλύτερη δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα. Το προστατευτικό της φτέρνας στην εξάτμιση, αποδεικνύεται αρκετά χρήσιμο.

Κινητήρας

υν ως η καλύτερη επιλογή για την συγκεκριμένη κατηγορία. Οι τρεις εκπρόσωποι υιοθετούν τη συγκεκριμένη διάταξη και αν εξαιρέσουμε το XSR με τον υδρόψυκτο σε σειρά, to V7 και το Street Rod φέρουν διαχρονικούς αερόψυκτους V2. Το μοτέρ του XSR με στρόφαλό 270 μοιρών, έχει χωρητικότητα 689 κ.εκ. και απόδοση 74,8 ίππων και 6,9 kg-m ροπής. Παραμένει ένας από τους πιο χορταστικούς σε απόδοση και διασκεδαστικούς κινητήρες στην κατηγορία και όχι μόνο. Έχει γεμάτη απόδοση παντού, είναι ροπάτος, στροφάρει εύκολα και σχεδόν σε παρακάλα να τον ξεζουμίζεις σε κάθε περίσταση ακόμα και αν δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο. Τα νούμερα είναι αδιάψευστοι μάρτυρες και ο 750άρης κινητήρας του Street Rod μετά τα νέα πιστόνια, τις νέες βελτιωμένης ροής κυλινδροκεφαλές και τα νέα έκκεντρα με μεγαλύτερο βύθισμα, αποδίδει πλέον 68,4 ίππους στις 8.750σαλ. και 6,6 κιλά ροπής στις 4.000σαλ. και κόφτη στις 9.000σαλ. Το μοτέρ είναι πιο δυνατό, πιο άμεσο και αναδεικνύει την προσωπικότητα του Street Rod. Στην τρίτη γενιά του V7, ο κυβισμός παραμένει ίδιος με το προηγούμενο μοντέλο (744 κ.εκ) αλλά ο κινητήρας έχει βελτιωθεί σε πολλά σημεία. H μέγιστη ισχύς αγγίζει τους 52 ίππους στις 6.200σαλ, ενώ η ροπή φτάνει τα 6.1 kg στις 4.900σαλ. Για την πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα φροντίζει το traction control, που είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα ευαισθησίας.