Όμορφη με ένα ιδιαίτερο τρόπο η σέλα, είναι πολύ άνετη για τον οδηγό αλλά ο συνοδηγός θα ζοριστεί στις μεγάλες αποστάσεις.

Aνετη σέλα για τα δεδομένα της κατηγορίας, με αρκετά μαλακό αφρώδες.

Ξεκούραστος θα παραμείνει ο αναβάτης στην πολύωρη χρήση, καθώς η σέλα είναι άνετη με αρκετό αφρώδες. Αντιστρόφως ανάλογα τα πράγματα για τον συνεπιβάτη.

Aνεση – Εργονομία

Στόχος των ρετρό μοντέλων δεν είναι η άνεση, παρόλα αυτά τα τρία μοντέλα δεν επαληθεύουν αύτη την παραδοχή προσφέροντας άνετες και ξεκούραστες διαδρομές. Το Street Rod δεν έχει την κλασική cruiserάδική στάση, καθώς η  σπορτίβικη θέση οδήγησης σε τοποθετεί πιο ψηλά και δημιουργεί την προδιάθεση να γείρεις ελαφρώς προς τα εμπρός, τοποθετώντας τον κορμό σου σε μια πιο επιθετική θέση. Παραμένει ξεκούραστο και βολικό, εξαιτίας της άνετης σέλας με το μαλακό υλικό που δεν  θα κουράσει ακόμα και στην πολύωρη χρήση. Στην περίπτωση του συνεπιβάτη, το μικρό τμήμα που του αναλογεί κατέχει περισσότερο διακοσμητικό ρόλο, περιορίζοντας το εύρος διαδρομών που είναι εφικτό να ακολουθήσει. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια μονή στρογγυλή οθόνη, χωνευτή μέσα στη μάσκα και τοποθετημένη κεντρικά στο τιμόνι. Το XSR700 είναι πολύ άνετο και αυτό οφείλεται κυρίως στην καρατιμόνα που είναι φαρδιά και πιο κοντά στον αναβάτη, δημιουργώντας έτσι μια σχετικά όρθια θέση οδήγησης. Η σέλα έχει αποκτήσει περισσότερο αφρώδες και παρουσιάζεται πιο ανατομική, ενώ τα πόδια τοποθετούνται σε φυσιολογικές γωνίες. Για τον συνεπιβάτης τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρόδινα αν μιλάμε για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από ένα στρογγυλό “κοντέρ” φουλ ψηφιακό, στο οποίο χωράνε ουκ ολίγες πληροφορίες: Σε συνδυασμό με τις λυχνίες στην στεφάνη, δεν του λείπει τίποτα και είναι πληρέστατος για το είδος και την κατηγορία της μοτοσικλέτας. Ανεβαίνοντας στη σέλα του V7 δεν θα παραπονεθείς εύκολα. Το αφρώδες της είναι αρκετά μαλακό και πάνω της θα βολευτούν όλα τα αναστήματα. Ο συνεπιβάτης έχει μικρότερο κομμάτι σέλας στη διάθεση του, αλλά για τα δεδομένα της κατηγορίας θα είναι αρκετά άνετος. Ο πίνακας οργάνων στην έκδοση stone περιλαμβάνει μόνο ένα ταχύμετρο που έχει ρετρό εμφάνιση, αλλά συνδυάζεται με μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις σύγχρονες λειτουργίες. Αν κάποιος ζητά ακόμα περισσότερα, στο μακρύ κατάλογο των αξεσουάρ για το V7 μπορεί να βρει το σύστημα πολυμέσων MG-MP της Moto Guzzi, που επιτρέπει την σύνδεση της μοτοσυκλέτας με smartphone μέσω Bluetooth.