Τα κοινά στοιχεία με το ΜΤ-125 κάνουν το XSR απολαυστικό στις στροφές.

Οδηγώντας

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και οι ομοιότητες με το ΜΤ-125 σε προδιαθέτουν θετικά πριν οδηγήσεις το νέο XSR 125 και αυτό είναι κάτι που χρειάζεσαι όταν έχεις απέναντί σου τον καιρό της Ολλανδίας και τον ήλιο να παίζει ασταμάτητο κρυφτό με τη βροχή... Ξεκινώντας λοιπόν από το κέντρο της πόλης, διαπιστώνεις γρήγορα ότι δεν χρειάζονται πολλά κυβικά για να χαρακτηριστεί μια μοτοσυκλέτα ¨προσεγμένη¨. Η ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα συνοδεύεται με έναν πανάλαφρο συμπλέκτη που σε συνδυασμό με το μικρό βάρος κάνουν τη μοτοσυκλέτα ευκολοδήγητη για οποιονδήποτε αναβάτη, ανεξάρτητα αν ξεκινά τώρα τα πρώτα του βήματα στο χώρο. Το κοντό μεταξόνιο χαρίζει μεγάλη ευελιξία και το κόψιμο του τιμονιού διευκολύνει τις επιτόπιες μανούβρες χωρίς το πλάτος του να ενοχλεί.


Τα κοινά στοιχεία με το ΜΤ-125 κάνουν το XSR απολαυστικό στις στροφές.

Τα κοινά στοιχεία με το ΜΤ-125 κάνουν το XSR απολαυστικό στις στροφές.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Οι 15 ίπποι της Α1 κατηγορίας μπορεί να μην εντυπωσιάζουν στο άκουσμά τους, αρκούν όμως για να κινηθείς αξιοπρεπώς σε ταχύτητες πόλης και το XSR το αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο. Ο κινητήρας του είναι αρκετά ελαστικός αφού δεν δυσανασχετεί σε καμία περίπτωση, ακόμη και αν ανοίξεις το γκάζι με μια ταχύτητα πάνω. Θα επιταχύνει ομαλά μέχρι τις 7.400 σ.α.λ που ενεργοποιείται το VVA και θα συνεχίζει σταθερά μέχρι τον κόφτη χωρίς να διαμαρτύρεται όταν εσύ κινείσαι όλη μέρα στο κόκκινο φάσμα των στροφών.
 
Οι κραδασμοί που πολλές φορές χαρακτηρίζουν τα μονοκύλινδρα ακόμη και στα ¨μικρά¨ κυβικά δεν γίνονται αισθητοί στην περίπτωση του XSR, προσθέτοντας έτσι σημαντικούς πόντους στην ποιότητα κύλισης, με αποτέλεσμα να απολαμβάνεις τις βόλτες στο αστικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό. Κινείται άνετα με ταχύτητες 80-90χλμ/ώρα, ενώ το νεορετρό του στυλ κρύβει περίτεχνα τα κοινά γονίδια με το MT που κάνουν και το XSR ένα διασκεδαστικό παιχνίδι στις στροφές. Τα ελαστικά της IRC δεν άφησαν κανένα περιθώριο για παράπονα τουλάχιστον στους εκπληκτικούς δρόμους του Αμστερνταμ, αφού ακόμη και στο βρεγμένο οδόστρωμα ενέπνεαν εμπιστοσύνη, ενώ τα φρένα έχουν αρκετή δύναμη για να επιβραδύνουν εύκολα τη μοτοσυκλέτα, παρά τη σπογγώδη αίσθηση του μπροστινού.

Το σύνολο ολοκληρώνει ο συνδυασμός πλαισίου αναρτήσεων ο οποίος λειτουργεί υποδειγματικά χωρίς να υποσκελίζει την άνεση, κάτι που θα εκτιμήσεις ακόμη και αν δεν είσαι fan της σπορ οδήγησης, υπενθυμίζοντάς σου ότι το νέο XSR παρά τον μικρό του κυβισμό είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα σε όλους τους τομείς.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ