Το μπροστινό φρένο έχει σπογγώδη αίσθηση, όμως δεν υστερεί σε δύναμη.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Ακόμη ένας τομέας που το XSR 125 θυμίζει μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες είναι αυτός του πλαισίου, αφού όπως και στο ΜΤ-125 συναντάμε ένα ατσάλινο Deltabox δύο δοκών, το οποίο ίσως ξενίζει μερικούς σε σχέση με το υπόλοιπο look της μοτοσυκλέτας, στην πράξη όμως αποδεικνύεται σωστή επιλογή όπως θα δούμε και παρακάτω. Όμοιο με του ΜΤ-125 είναι και το ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι, όχι όμως και το ατσάλινο υποπλαίσιο το οποίο έπρεπε να συμβαδίζει με το χαμηλότερο πίσω μέρος του XSR.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »


    Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ και μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ υπεύθυνος για την πέδηση είναι ένας δίσκος 267χιλ με διπίστονη δαγκάνα στο μπροστινό, ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος και φυσικά το ABS. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17 ιντσών, διαθέτουν 10 ακτίνες και εφοδιάζονται με ελαστικά τύπου block Pattern της IRC ώστε να ταιριάζουν και αισθητικά με το υπόλοιπο σύνολο.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ