Γλυκός σε λειτουργία και ιδιαίτερα ελαστικός, ο κινητήρας αποδίδει γραμμικά τη μέγιστη επιτρεπόμενη ισχύ για το δίπλωμα Α1.

    Κινητήρας

    Το μικρό XSR είναι το πρώτο της οικογένειας που μπήκε στον χορό των προδιαγραφών Euro5, αφού ο κινητήρας του βασίζεται σε αυτόν του ΜΤ-125. To υγρόψυκτο σύνολο των 125 κυβικών αποδίδει 14,8 ίππους στις 10.000 σ.α.λ, δηλαδή τη μέγιστη επιτρεπόμενη ισχύ για το δίπλωμα Α1, όμως δεν είναι το απόλυτο νούμερο που το κάνει να ξεχωρίζει.  Συναντάμε αρκετά τεχνολογικά καλούδια που δεν συνηθίζονται στην κατηγορία, με σημαντικότερο φυσικά το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVA). Από τα δύο έκκεντρα που βρίσκονται στον  εκκεντροφόρο, το ένα είναι «ήπιο» και το άλλο «άγριο» ώστε η λειτουργία των 4 βαλβίδων να μεταβάλλεται σε δύο διαφορετικά προφίλ. Η αλλαγή από το ένα προφίλ στο άλλο γίνεται με ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό στις 7.400 σ.α.λ για ελαστικότητα και ροπή στο χαμηλομεσαίο φάσμα αλλά και μέγιστη ισχύ στα ψηλά.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »


    Ο κινητήρας διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό για τη διαχείριση του καυσίμου, με τις απαραίτητες αλλαγές στην χαρτογράφηση και την εξάτμιση για τον περιορισμό των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης που δεν ξεπέρασε τα 3λίτρα/100χλμ. Όπως και στο ΜΤ-125 συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και συμπλέκτη ολίσθησης, με σκοπό και στο θέμα της τεχνολογίας να μην ζηλεύει τίποτα από τα μεγαλύτερα αδέλφια του.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ