Ο τρικύλινδρος CP3 κινητήρας των 890κ.εκ έχει διατηρήσει τα ίδια χαρακτηριστικά απόδοσης με ισχύ 119 ίππων και μέγιστη ροπή 9,5 kg-m. Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης υποβοήθησης αλλά όχι με quickshifter, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του νέου αυτόματου κιβωτίου Y-AMT.
Πέρα από την συμμόρφωση με τους Euro5+ κανονισμούς, ο τρικύλινδρος CP3 κινητήρας των 890κ.εκ έχει διατηρήσει τα ίδια χαρακτηριστικά απόδοσης και γιατί να τα αλλάξει άλλωστε αφού λειτουργεί εξαιρετικά, ενώ χάρη στην επανασχεδιασμένη εισαγωγή ακούγεται και καλύτερα. Παράγει 119 ίππους στις 10.000σαλ. και μέγιστη ροπή 9,5 kg-m στις 7.000σαλ. με την ηλεκτρονική γκαζιέρα (YCC-T) να διαθέτει ελαφρύτερο σύστημα APSG (Accelerator Position Sensor Grip) που διαθέτει ελατήριο όπως και στο R1, ώστε να προσομοιώνει σε μεγαλύτερο βαθμό την αίσθηση της συμβατικής γκαζιέρας. Υπάρχουν 3 έτοιμες χαρτογραφήσεις κινητήρα Sport, Street, και Rain καθώς και 2 custom για πλήρη παραμετροποίηση της απόκρισης και των ηλεκτρικών βοηθημάτων βλέπε traction control (TCS), slide control (SCS), wheelie control (LIF), Back Slip Regulator (BSR), and Brake Control (BC) πάντα υπό την πλήρη εποπτεία της IMU 6 αξόνων. Για τους πιο παραδοσιακούς το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων συνδυάζεται με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη ολίσθησης υποβοήθησης αλλά όχι με quickshifter αφού συνεχίζει να προσφέρεται ως αξεσουάρ, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του νέου αυτόματου κιβωτίου Y-AMT της Yamaha. Χωρίς καμία ιδιαιτέρα οικονομική οδήγηση, η μέση τιμή κατανάλωσης θα κυμανθεί κοντά στα 6λ./100χλμ., ενώ πέφτει αρκετά -στα 4,3 λίτρα- σε συνθήκες ταξιδιού, χαρίζοντας υψηλά επίπεδα αυτονομίας άνω των 400 χιλιόμετρων προτού χρειαστεί ανεφοδιασμό το 20λιτρο ρεζερβουάρ.